شناسهٔ خبر: 56976340 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز ساخت پایگاه اورژانس در اراک از سوی پدر شهید یحیایی

پدر شهید یحیایی ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ را در زمین ۵۴۵ متر مربعی آغاز کرده است.

صاحب‌خبر -

پدر شهید یحیایی در راستای خدمت به مردم پایگاه خیرساز اورژانس ۱۱۵ زنده یاد " حاجیه خانم کبری یحیایی مادر شهید رضا یحیایی" را در زمین ۵۴۵ متر مربعی آغاز کرده است.

حاج جعفر یحیایی پدر شهید رضا یحیایی خیر سازنده این پایگاه گفت: با توجه به جلساتی که با مجمع خیرین اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی داشتم تصمیم بر این گرفتم که یک پایگاه اورژانس ۱۱۵ برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره مرحومه همسرم در سطح کلانشهر اراک تاسیس کنم.

یحیایی افزود: با عنایت معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی و مدیر کل محترم راه و شهرسازی استان و کمک‌های شهردار محترم کلانشهر اراک توانستم زمینی را به مساحت حدودی ۵۴۵ متر مربع در انتهای بلوار میرزای شیرازی تهیه و عملیات ساخت این پایگاه را آغاز کنم.

ایران نژاد رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اراک هم در این خصوص گفت: با توجه به ازدحام جمعیتی در این نقطه از شهر و همچنین دسترسی آن به کمربند شمالی شهر اراک کمبود یک پایگاه اورژانس در این منطقه احساس میشد.

ایران نژاد افزود: به لطف خداوند و همت این خیر بزرگوار و پدر والامقام شهید رضا یحیایی عملیات ساخت این پایگاه آغاز شد و انشاالله در آینده نزدیک شاهد افتتاح این پایگاه خواهیم بود.

نظر شما