شناسهٔ خبر: 569358 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده لارستان:مسوولان همه توان خود را برای تقویت مقاومت اسلامی فلسطین به کار گیرند

تهران-ایرنا- نماینده مردم لارستان در مجلس گفت: شکی نیست بر پایه حمایت های همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از مقاومت فلسطین به زودی شاهد عقب نشینی و خروج ذلت بار ارتش رژیم صهیونیستی از غزه خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، جمشید جعفرپور در نطق میان دستور امروز(سه شنبه) در مجلس گفت: بیش از دو هفته از تجاوز صهیونیست ها به غزه می گذرد و این رژیم دلگرم به لبخند حامیان بین المللی به ویژه آمریکای جهانخوار ضد انسانی ترین جنایت را در غزه مظلوم رقم می زند و سکوت معنادار سازمان های حقوق بشری به مثابه چراغ سبز برای تداوم این خونریزی است.

وی ادامه داد: علیرغم همه اقدامات ددمنشانه رژیم جعلی و خلق صحنه های دلخراش از قتل کودکان و زنان و استواری پدران و مادران شهدا برگرفته از فرهنگ رمضان، دشمن را در موقعیت دشواری قرار داده است.

جعفرپور گفت: از دید کارشناسان نظامی ادامه موشک باران شهرهای صهیونیست نشین و ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در نابودی سکوهای پرتاب موشک نیروهای مقاومت و ضربات سنگین به نیروها و تجهیزات این رژیم به معنای شکست دیگری در کارنامه نظامی رژیم صهیونیستی متجاوز است .

نماینده لارستان با اشاره به اینکه شکی نیست بر پایه حمایت های همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از مقاومت فلسطین به زودی شاهد عقب نشینی و خروج ذلت بار ارتش رژیم صهیونیستی از غزه خواهیم بود، بیان داشت: انشاءالله با حضور یکپارچه مردم شریف ایران و امت اسلامی در راهپیمایی روز قدس و دفاع از مظلومان غزه این روند در کمترین زمان طی خواهد شد.

وی گفت: از مسئولان می خواهم همه توان خود را در همه زمینه ها برای تقویت مقاومت اسلامی فلسطین به کار گیرند.

جعفرپوردر ادامه گفت: جریان تکفیری داعش به مدد پشتیبانی مالی سران مرتجع عرب و حمایت های تسلیحاتی و اطلاعاتی برخی همسایگان جاه طلب منطقه در حال اجرای سناریوی گسست و تجزیه عراق است .

نماینده مردم لارستان افزود: این جریان که همزمان با جنایات رژیم صهیونیستی بدون کمترین موضع مخالف نسبت به جنایات این رژیم در حال نمایش چهره ای خشن و غیر اسلامی و غیر انسانی از اسلام در منظر جهانیان می باشد خود مشغول مسلمان کشی و تخریب زیربناهای اقتصادی کشورهای مسلمان سوریه و عراق است.

وی بیان داشت: شکی نیست که با پایمردی و مقاومت مسلمانان در سوریه و عراق این جریان نیز محکوم به شکست است و صبح اسلام و پیروزی مسلمانان نزدیک می باشد.

جعفرپور در بخش دیگری از اظهاراتش تصریح کرد: ماه رمضان نشان دیگری از عمق فرهنگ اسلامی در وجود مردم مسلمان و مومن مردم ایران است، حضور همه در مراسم شب های احیا گواه روشنی ازخواست مردم از مسئولان فرهنگی و مدیران اجرایی در جهت فعالیت و سمت گیری برنامه های فرهنگی است.

نماینده مردم لارستان تقویت فرهنگ اسلامی ایرانی را مولفه مهم قدرت جمهوری اسلامی دانست و افزود: باید همه مدیران بخش های فرهنگی و غیرفرهنگی بدان متوجه و ملتزم باشند و مانع نفوذ فرهنگ بیگانه در اعتقادات، هنجارها و نمادهای مردم در جامعه شوند.

سیام**م.ش**1415

نظر شما