شناسهٔ خبر: 56926966 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیانیه بسیج رسانه هرمزگان؛ رمز پیروزی بر توطئه‌های دشمن، حضور پرشور در مراسم ۱۳ آبان است

بندرعباس - ایرنا - بسیج رسانه هرمزگان در بیانیه‌ای به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان؛ بر حضور قاطع، حداکثری و دشمن‌شِکن مردم ولایتمدار استان تاکید داشته و فرمول و رمز غلبه بر آشوب‌ها و ناآرامی‌های اخیر را حضور پرشور مردمی و فریاد رسا بر علیه آمریکا به عنوان سرمنشا همه خباثت‌ها در راهپیمایی ۱۳ آبان اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دریافتی روز پنجشنبه ایرنا، بسیج رسانه هرمزگان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان با انتشار بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت این روز و تکریم و تجلیل اراده و مجاهدت‌های تاریخ‌ساز و الهام‌بخش ملت غیور ایران در ستیز با شیطان بزرگ، در بیانیه خود آورده است: رخدادها و حوادث تاثیرگذار ۱۳ آبان در سه مقطع خاص، بیانگر وجوه متنوع و متمایزی از تاریخ ضدامریکایی و استکبارستیزی ملت ایران بوده و نشان دهنده اهمیت راهبردی و تاریخ ساز این مصاف بزرگ است.
 تبیین و تحلیل واقع‌بینانه و آینده‌نگرانه رویارویی «انقلاب اسلامی» و «نظام سلطه‌گر امریکا» از حساسیت ویژه دوره تاریخی حاضر حکایت می‌کند، به گونه‌ای که با قاطعیت می توان گفت که امروزه انگیزه و اراده استکبارستیزی در ملت ایران از دهه‌های گذشته بیشتر شده است و این به دلیل توالی نیرنگ‌ها و توطئه‌ها و خباثت‌های این رژیم جنایتکار بر علیه ملت‌های آزاده جهان بویژه ملت رشید ایران بوده است.
بیانیه سازمان بسیج رسانه هرمزگان می‌افزاید: «زنده ماندن» و فراگیری شعار «مرگ بر آمریکا» در فضای ملی، منطقه‌ای و حتی جهانی نشانگر پویایی ندای ابراهیمیِ خمینی بُت‌شکن در روند حرکت ملت‌های حق طلب و استکبارستیز خواهد بود.
گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، در اردوگاه فکری و محاسباتی انقلاب اسلامی و نظام سلطه معیاری موثر و تعیین کننده در سنجش پایداری بر هویت گذشته به شمار می‌رود.
در ادامه این بیانیه آمده است: از سوی دیگر مقابله هوشمندانه با نقشه‌ها و توطئه‌های جدید آمریکا نیازمند تمسک و پای بندی به همان منطق استواری است که امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در سالیان گذشته در مصاف با ایالات متحده تعریف و تبیین کرده‌اند و ملت ایران براساس آن همچنان شعار «مرگ بر آمریکا» را زنده نگه داشته و موضع خود را در مبارزه بی امان با این جرسومه فساد قرار داده است.
سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم به ویژه اصحاب رسانه، جوانان و نوجوانان، همراه و هم‌صدا با سایر اقشار مردم استان در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور منسجم و دشمن شکن خود را به نمایش خواهد گذاشت.

نظر شما