شناسهٔ خبر: 56917409 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس سازمان برنامه و بودجه:

مشکل بزرگ ما بدهی‌های گذشته است/ تلاش می‌کنیم در منابع و مصارف دولت از بانک مرکزی استقراض نکنیم + فیلم

میرکاظمی گفت: امیدواریم بدون اینکه مجبور شویم برای هزینه جاری کشور استقراض کنیم در منابع و مصارف دولت از بانک مرکزی استقراض نکنیم.

صاحب‌خبر -

سیدمسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برای سال آینده پیش بینی می‌کنیم بالغ بر ۲۲۰ هزار میلیارد تومان سررسید اوراق داشته باشیم که مقداری توان حرکت را از ما می‌گیرد و مشکل ایجاد می‌کند.

وی گفت: امیدواریم مثل امسال بدون اینکه مجبور شویم برای هرینه جاری کشور استقراض کنیم، در منابع و مصارف دولت از بانک مرکزی استقراض نکنیم.

کاظمی پور بیان کرد: برای تحقق این امر درآمد‌ها را شفاف‌تر و قوی‌تر دیدیم و منابع مالیاتی در حال تحقق یافتن است برای سایر درآمد‌های دولت با توجه به تجربه‌ای که امسال داشتیم آن‌ها را هم منطقی ببینیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه لایحه بودجه طبق زمان بندی اول آذر به مجلس می‌رود، درباره لایحه افزایش حقوق کارکنان گفت: افزایش حقوق کارکنان پس از تأیید شورای نگهبان از مهرماه محاسبه و اعمال می‌شود.

<div id="video-display-embed-code_16802711"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8273614/16802711?width=400&height=300"></script></div>
 

برچسب‌ها:

نظر شما