شناسهٔ خبر: 56889366 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

آقاجانی: همراهی سالمی لذت‌بخش است/ امیدوارم تیم شایسته‌ای برای ساحلی ایران باشیم

صاحب‌خبر -

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی گفت: در مسابقات بندرعباس با بهمن پرافتخارترین و باتجربه‌ترین بازیکن ایرانی آسیا همبازی هستم که این همراهی لذت‌بخش و افتخار بزرگی است.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تور آزاد والیبال ساحلی آسیا از 16 تا 20 آبان و مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا از 23 تا 27 آبان ماه در بندرعباس برگزار می‌شود و از کشور ایران هشت تیم در این رقابت‌ها حضور دارند که چهار تیم در تور آزاد آسیا و چهار تیم در قهرمانی مردان آسیا به مصاف حریفان می‌روند.

علیرضا آقاجانی به همراه بهمن سالمی یکی از تیم‌های ملی ایران را در مسابقات بندرعباس تشکیل می‌دهند که در هر دو تورنمنت حضور خواهند داشت.

آقاجانی درباره کیفیت اردوهای تیم ملی ساحلی برای حضور در این مسابقات گفت: اردوها از ابتدای مهرماه با تمرینات بدنسازی و هوازی زیر نظر مهدی چراغی مربی بدنسازی و رضا نائینی سرمربی شروع شد و بازیکنان با تمام توان و انگیزه در تمرینات شرکت کردند.

وی با یادآوری یک اردوی 10 روزه برون مرزی تیم‌های ملی در کشور تایلند، تصریح کرد: تمرینات و مسابقات تدارکاتی بسیار خوبی نیز در اردوی تایلند داشتیم که بسیار فشرده و منظم انجام شد.

بازیکن تیم ملی ابراز امیدواری کرد که تیم‌های ملی با ترکیب جدید بتواند بهترین نتیجه و خوش رنگ‌ترین مدال دو رویداد ساحلی بندرعباس را کسب کنند تا افتخاری برای کشور و والیبال ساحلی ایران باشند.

آقاجانی درباره ترکیب جدید تیم ملی ساحلی ایران که این بازیکن با بهمن سالمی همبازی شده است، گفت: کوچکترین عضو تیم ملی ساحلی هستم و 23 سال سن دارم و در کنار پرافتخارترین و باتجربه‌ترین بازیکن ایرانی آسیا به نام بهمن سالمی بازی خواهم کرد که افتخار بزرگی است.

وی تصریح کرد: سالمی واقعا بازیکن کاملی است و بازی کردن در کنارش لذت بخش است. انگیزه زیادی برای قهرمانی دارم و امیدوارم در کنار بهمن به فدراسیون و والیبال ساحلی کشور ثابت کنم که تیم جوان و باتجربه خوبی برای رقابت‌های پیش رو هستیم.

آقاجانی که در والیبال ساحلی به نام رضوان مشهور است، قهرمانی در تور جهانی تک ستاره درگهان قشم، نایب قهرمانی در تور جهانی تک ستاره بندر ترکمن و مقام سومی تور جهانی تک ستاره بابلسر را در گنجینه افتخارات خود دارد، این بازیکن در سال جاری هم به‌همراه حامد میرزاعلی با تیم هورسان رامسر به مقام قهرمانی دومین دوره لیگ برتر والیبال ساحلی استاندارد ایران دست یافت.

نظر شما