شناسهٔ خبر: 56888641 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

برگزاری آیین رونمایی از طرح حمایت از کسب‌وکارهای اقتصاد دیجیتال

آیین رونمایی از طرح حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال کشور با حضور وزرای ارتباطات و اقتصاد برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیتنا، امروز سه شنبه دهم آبان ماه سال جاری، آیین رونمایی از طرح حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال کشور با حضور عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار می شود.

عیسی زارع پور چهارشنبه هفته گذشته در حاشیه جلسه هیات پیرامون برنامه های دولت برای حمایت از کسب و کارهای مجازی، گفته بود: سال گذشته دولت جمعی از وزیران را در قالب کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال مامور برطرف کردن موانع سر راه توسعه اقتصاد دیجیتال در کشور کرد و مصوباتشان مانند مصوبات هیات وزیران است؛ هم اختیارات ریاست جمهور در قالب اصل ۱۲۷ و هم اختیارات هیات وزیران در قالب اصل ۱۳۸ به این کارگروه تفویض شده است. نهایتا این کارگروه در ششمین جلسه، مصوبه بسیار خوبی را برای حمایت از کسب و کارهای فضای مجازی کشور مصوب کرد.

وی ادامه داد: این مصوبه از معافیت‌های مالیاتی برای کسب و کارهایی که در داخل کشور در بستر فضای مجازی فعالیت می‌کنند تا تسهیلات بانکی، تسهیل صدور مجوز، حمایت‌های تبلیغاتی و بندهای گوناگون که در قالب ۱۵ ماده روز گذشته - ۲۶ مهر- به تصویب رسید و بعد از ابلاغ رسمی در یک نشست خبری جزئیات آن اعلام می شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یادآور شد: با اجرای این بسته حمایتی که در موضوعات مختلف است، جان تازه‌ای در کسب و کارهای مجازی کشور دمیده و بخش زیادی از نگرانی‌های آنها برطرف می‌شود.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود ...

بخشی از تصاویر سیتنا از این مراسم را در ادامه ببینید:

نظر شما