شناسهٔ خبر: 56887649 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

جاذبه‌های حیرت‌انگیز از انگلیس تا پاریس در تور اروپا نوروز ۱۴۰۲

صاحب‌خبر -

تور اروپا نوروز ۱۴۰۲ می‌تواند بهترین زمان برای سفر به اروپا باشد. موقعیت آب و هوایی عالی این قاره در کنار جاذبه‌های توریستی شگفت‌انگیز گردشگران بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. از قدیم تاکنون، ایرانیان بسیاری از کشورهای اروپایی دیدن می‌کنند. مناظر طبیعی زیبا و رودخانه‌ها و دریا و بناهای جذاب و همچنین برندهای مشهور در مراکز خرید اروپا را به یکی از مقاصد گردشگری مهم تبدیل کرده است. در ادامه با معرفی تور گردشگری اروپا همراه ما باشید.

تور انگلیس سفری که فراموش نخواهید کرد

تور انگلیس این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد از دره‌ها، تپه‌ها و دشت‌ها، جنگل‌ها و باغ‌ها و مجموعه‌ای از کلیساهای جامع، قلعه‌ها، کاخ‌ها و خانه‌های روستایی دیدن کنید. انگلستان، قرن‌هاست که جزو الهام‌بخش‌ترین و تأثیرگذارترین کشورهای جهان بوده که زیبایی‌های طبیعی و هنر این کشور در سراسر دنیا زبانزد است. در تور انگلیس می‌توانید از جاذبه‌ها و مکان‌های منحصر به فرد این کشور دیدن کنید‌ که به یکی از بهترین خاطرات به‌یادماندنی شما تبدیل خواهد شد. شهر لندن برخلاف تصور در بسیاری از ماه‌های سال، آفتابی بوده و با جاذبه‌های دیدنی‌ جذاب، میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیاست.

در تور انگلیس از شهرهای بزرگی مانند لندن، منچستر و آکسفورد و همچنین مناطق طبیعی فوق‌العاده و شگفت‌انگیز و سواحل بی‌نظیر و آرام دیدن خواهید کرد. حال و هوایی منحصربه‌فرد در تور انگلیس و آشنایی با مردمی مهمان‌نواز و شاد، بازدید از ساختمان‌ها و یادبودهای تاریخی، موزه‌های آثار هنری با ارزش جهان، مناظر طبیعی، جنگل‌ها، دریاچه‌ها و ساحل‌هایی تماشایی و فرهنگی غنی که از اقوام و مردمان سراسر دنیا تشکیل شده، بسیار لذت‌بخش خواهد بود. 

بهترین منطقه انگلستان

 غرب انگلیس در مقایسه با قسمت شرقی دارای آب و هوا و شرایط دمایی بسیار مطلوب‌ و متعادلی است. در تور انگلیس، ایرانیان می‌توانند به غرب این کشور سفر کنند و از مرطوب‌ترین هوا لذت ببرند. فصل زمستان مناطق شمالی کشور انگلستان بارش سنگین و هوا بسیار سرد دارد. هرچند اگر قصد دارید در زمستان از انگلیس دیدن کنید، جنوب شرقی این کشور شرایط مناسب‌تری دارد.

 123

لندن پایتخت مالی، سیاسی و فرهنگی بریتانیا

 بیش از 230 ملیت در لندن زندگی می‌کنند و با فعالیت پررونق و سرشار از گنجینه‌های باارزش به یکی از مقاصد مهم گردشگری تبدیل شده است. نقاط برجسته تاریخی از برج پر جنب‌وجوش لندن گرفته تا کاخ پرآذین باکینگهام و جاذبه‌های مدرن‌تری مانند فروشگاه بزرگ هارودز معروف جهانی و چشمه بلند لندن بسیار قابل توجه است.

بسیاری از جاذبه‌های این شهر را می‌توانید به صورت رایگان بازدید کنید. لندن به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شهرهای جهان، مجموعه‌ای باورنکردنی از موزه‌ها، فروشگاه‌ها و رستوران‌های مشهور را در خود جای داده و به‌دلیل تاریخچه غنی در زمینه سلطنت، سیاست، هنر، علم و معماری از مهم‌ترین شهرهای انگلیس شناخته می‌شود. بهترین زمان برای رفتن به تور انگلیس ماه‌های می، ژوئن و سپتامبر است و ماه‌های ژولای و آگوست به دلیل شرایط آب و هوایی گرم طرفداران کمتری دارد.

قیمت تور انگلستان، لندن 2022

لندن به عنوان مهم‌ترین شهر انگلستان، گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. تورهای ترکیبی انگلیس این فرصت را در اختیارتان قرار می‌دهد تا از تمام جاذبه‌های این کشور دیدن کنید. در تور انگلیس از محله قدیمی وست مینستر و کلیسای باشکوه وست مینستر دیدن خواهید کرد و همچنین از تماشای برج بلند ساعت بیگ‌بن و قایق‌سواری در رود تیمز بسیار لذت خواهید برد.

از دیگر جاذبه‌های انگلیس می‌توان به معماری و طراحی منحصربه‌فرد کلیسای سنت پاول و کاخ باکینگهام و تالار کنسرت رویال آلبرت هال و گردش و استراحت در هاید پارک اشاره کرد. تور انگلیس علاوه بر بازدید از جاذبه‌های دیدنی فرصت پیاده‌روی و خرید در خیابان‌های لندن و میدان‌های آن را نیز برای شما فراهم می‌کند. 

تور پاریس ۱۴۰۲

 بهترین چیزها را می‌توانید در تور پاریس تجربه کنید. این شهر فرهنگی با ارائه هنر، مد، غذا، ادبیات و ایده به عنوان باارزش ترین مقاصد اروپا شناخته می‌شود. تماشای شاهکار لوور و اورسی، کلیسای جامع نوتردام، سنت شاپل نفیس و کاخ مجلل ورسای بازدیدکنندگان را شگفت‌زده خواهد کرد. با پیاده‌روی در قلب تاریخی شهر می‌توانید لحظات آرام و لذت‌بخشی را تجربه کرده و در کافه‌های بی‌نظیر شهر، بهترین طعم قهوه را امتحان کنید. رمانتیک‌ترین شهرهای جهان با بازارهای رنگارنگ، معماری زیبا تا فرهنگ مسحورکننده بهترین خاطره‌ها را برای شما رقم خواهند زد‌.

قیمت تور پاریس در سفر به این شهر رویایی

قیمت تور پاریس در پاییز برخلاف سایر فصول، بسیار مقرون به‌صرفه و پرطرفدار است. در فصول سرد می‌توانید با هزینه کمتری به پاریس سفر کنید. تور پاریس در ایام کریسمس این فرصت را در اختیارتان قرار می‌دهد تا از رنگ و بوی متفاوت این شهر نیز نهایت استفاده را ببرید. سفر با تور پاریس در کریسمس بسیار لذت‌بخش‌ است و  آژانس رز آبی در تور ۸ روزه پاریس، شما را به زیباترین شهر دنیا دعوت می‌کند. قیمت تور پاریس در زمستان بسیار مقرون به صرفه است و این فرصت را دارید تا از بازارهای کریسمس، جشن‌ها در شب سال نو و اسکیت روی یخ در برج ایفل، هتل دو ویل و کاخ بزرگ، استفاده کنید. شب‌های پاریس با چراغ‌های کریسمس و منورهای روشن شده برای هانوکا، بسیار تماشایی و دیدنی است.  

 جاذبه‌های بی‌نظیر پاریس، گردشگران را شگفت‌زده خواهد کرد و بسیاری از این جاذبه‌ها را می‌توانید رایگان تماشا کنید. از جاذبه‌های دیدنی شهر در یکشنبه‌ها دیدن کنید تا سفری ارزان به پاریس داشته باشید. حداقل قیمت تور پاریس در آژانس مسافرتی رز آبی ۱۳ میلیون تومان است.

سفر به پاریس تور اروپا نوروز ۱۴۰۲ 

 تور پاریس چیزهای زیادی برای ارائه و بازدید دارد که می‌تواند بدون توجه به این که چه زمانی به آن سفر می‌کنید، بی‌نهایت لذت‌بخش باشد. اگر قصد دارید از رویدادهای خاص و جشن‌های تعطیلات مانند ماراتن پاریس و روز باستیل دیدن کنید، باید در مورد زمان موردنظر برنامه‌ریزی کنید. در تمام طول سال نیز جاذبه‌های گردشگری (به‌جز تعطیلات مهم)، مشغول فعالیت هستند. اما در ماه مرداد و شهریور که پاریسی‌ها شهر را برای تعطیلات خود ترک می‌کنند، برخی از موزه‌های کوچک‌تر به همراه بسیاری از بوتیک‌ها، مغازه‌های عتیقه‌فروشی،رستوران‌ها و گالری‌های هنری تعطیل می‌شوند.

همچنین در اواخر تابستان بسیاری از سرآشپزهای سرشناس و معروف، رستوران‌های خود را ترک می‌کنند. بازدید از اجراهای باله و اپرا در کاخ گارنیه و اپرای باستیل در اوایل سپتامبر از دیگر فعالیت‌های هیجان‌انگیزی است که می‌توانید در تور پاریس تجربه کنید و این فرصت را دارید تا از کنسرت‌های فیلارمونی در پارک دوویلت بسیار لذت ببرید.

124

در طول تابستان کنسرت‌ها، فستیوال‌ها و سایر رویدادهای ویژه در فضای باز، امکان سرگرمی بسیاری از گردشگران را فراهم کرده‌اند. در تور اروپا نوروز ۱۴۰۲ می‌توانید از نمایش‌های معروف فواره‌ها و باغ‌های موزیکال در باغ‌های کاخ ورسای لذت ببرید. اما اگر قصد دارید از نمایش و فواره‌های شبانه با آتش‌بازی دیدن کنید، باید در تابستان به پاریس سفر کنید که تقریبا در اواسط مهرماه به پایان می‌رسند.

 

تورهای ترکیبی پاریس

 در حوزه شینگن، اخذ ویزای اسپانیا برای ایرانیان به صورت انفرادی مشکل است. بنابراین با انتخاب یک تور ترکیبی به راحت‌ترین شیوه ویزا خود را دریافت کنید. با تور ترکیبی پاریس بارسلون این فرصت را دارید، بدون نیاز به اخذ ویزای مستقیم اسپانیا به این کشور زیبا سفر کنید. قیمت تور پاریس و اسپانیا از ۲۰ میلیون شروع شده و با توجه به خدمات و کیفیت، متغییر خواهد بود.

نظر شما