شناسهٔ خبر: 56854195 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

توسعه کشاورزی در اولویت برنامه های استان قزوین قرار دارد

استاندار قزوین گفت: مقام معظم رهبری توجه ویژه ای به بخش کشاورزی دارند و از ابتدای سال تاکنون به توسعه بخش کشاورزی استان قزوین نیز تاکید بسیار داشته اند و لازم است در کنار توسعه حوزه های صنعتی، بخش کشاورزی نیز توسعه یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدمهدی اعلایی در آیین رونمایی از طرح دانش‌بنیان و تحویل ۵۰ فروند پهباد کشاورزی پلیکان که صبح امروز با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، در روستای حصار خروان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در سال‌جاری آنچه که در فضای ذهنی تصمیم گیرندگان استان مورد توجه قرار گرفته، توسعه بخش کشاورزی و به ویژه دشت قزوین می باشد که رسالت همگانی و خواسته مقام معظم رهبری است.

وی افزود: مقام معظم رهبری توجه ویژه ای به بخش کشاورزی دارند و از ابتدای سال تاکنون به توسعه بخش کشاورزی استان قزوین نیز تاکید بسیار داشته و لازم است در کنار توسعه حوزه های صنعتی، بخش کشاورزی نیز توسعه یابد.

استاندار قزوین تصریح کرد: دشت قزوین با یک و نیم درصد وسعت جغرافیایی کشور بیش از چهار درصد غذای کشور را تولید می کند که قطعا از منابع استان بهره برداری خوبی نکرده ایم و لازم است تا شعار همیشگی ضریب تبدیل آب به درآمد در دشت قزوین بهبود یابد.

اعلایی اضافه کرد: تولید پهبادهای کشاورزی و سایر مصنوعات یاریگر بخش کشاورزی نیز دقیقا در راستای بیانات مقام معظم رهبری است و این حوزه از حوزه های مورد توجه استان خواهد بود.

 انتهای پیام/

نظر شما