شناسهٔ خبر: 56852301 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده سپاه خراسان جنوبی:

فریب‌خوردگان به دامن انقلاب و نظام اسلامی برگردند

سردار «مهدوی» با اشاره به اغتشاشات اخیر در سطح جامعه، به ویژه دانشگاه‌ها گفت: امید است که بعد از خون‌هایی که ریخته شده جریان فتنه تمام شود و فریب‌خوردگان به دامن انقلاب و نظام اسلامی برگردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدرضا مهدوی» فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز در نشست هم‌اندیشی مسئولان و فرماندهان بسیج دانشجویی خراسان جنوبی، اظهار داشت: این روزها روزهای سختی است و بسیجیان استخوان در گلو و با عصبانیت از وضعیت ‌موجود، بسیاری از مسائل و مشکلات را تحمل کرده و در مظلومیت به سر می‌برند.

وی گفت: جریان فتنه هر چه می‌توانند در سطح دانشگاه‌ها و جامعه به بسیجیان‌ توهین‌ کرده و به آن‌ها برچسب‌های ناروا و متعدد می‌زنند و تفکر و روشی که یک ارزش است را نیز به سخره می‌گیرند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: در شرایطی که فتنه در بسیاری از دانشگاه‌ها جولان می‌دهد بسیاری خواهان این هستند اقدام انقلابی انجام بدهند اما می‌گوییم تحمل کنند که امیدواریم با صبر و بصیرت از این وضعیت رها شویم.

سردار مهدوی تصریح کرد: بسیاری از دانشجویان و نوجوانان فریب خورده و تحت هیجانات داخلی و نقشی که امپراطوری رسانه‌ای در فضای مجازی دنبال می‌کند، قرار دارند که در شأن و تراز دانشگاه و دانشجو نیست لذا امید است که بعد از خون‌هایی که ریخته شده جریان فتنه تمام شود و فریب‌خوردگان به دامن انقلاب و نظام اسلامی برگردند.

وی اضافه کرد: دشمن این مسائل را رها نخواهد کرد و شبانه‌روزی هجمه و تبلیغ می‌کند اما نقش مسئولان دانشگاه است که بیشتر از گذشته پای کار بیایند و جلوی دانشجویان اندکی که در درون دانشگاه‌ها مبادرت به اقداماتی هنجارشکنانه می‌کنند را بگیرند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از مسئولان و رؤسای دانشگاه‌ها، نهاد نمایندگی و حراست خواست تا دقت بیشتری داشته باشند و بیان کرد: دشمن همچنان در فضای مجازی در حال تبلیغات سوء بوده و به راحتی دست برنخواهند داشت اما نقش مسئولان دانشگاه است که بیشتر از گذشته پای‌کار بیایند و جلوی دانشجویان اندکی که امنیت دانشگاه را بر هم می‌زنند را بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما