شناسهٔ خبر: 56845219 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تکلیف سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان مشخص شد/ تیم ملی امید همچنان بدون سرمربی

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: تکلیف سرمربی تیم ملی بانوان مشخص شد و آزمون به کارش ادامه خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، طهمورث حیدری پس از جلسه طولانی هیأت رئیسه فوتبال در جمع خبرنگاران در مورد اینکه چرا این جلسه اینقدر طولانی شد، اظهار داشت: بندهای صورت جلسه بسیار زیاد بودند و مطالب زیاد بود البته تصمیمات خوبی هم گرفته شد. 

وی در مورد نایب رئیس بانوان در این جلسه صحبت شده، گفت: جلسه امروز 23-24 بند داشت. رئیس فدراسیون فوتبال هم مطالب مهمی بیان کردند. در مورد نایب رئیس بانون هم قانون اقتضا می‌کند ما کارمان را ادامه بدهیم و طبق اساسنامه نایب رئیس بانوان در دومین جلسه رسمی است که حضور نداشته است.

وی در مورد حکم ریاست سازمان لیگ فوتسال برای اصولی صادر شده یا نه، گفت: نه، هنوز انتخابی صورت نگرفته است. البته نظر رئیس فدراسیون فوتبال این است که کمیته فوتسال و سازمان لیگ در کنار هم باشند که البته قانون هم همین است و ان‌شاءالله رئیس فدراسیون فوتبال در موردش تصمیم‌گیری می‌کند.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی امید تصمیم‌گیری شد یا نه، عنوان کرد: نه، صحبتی در این مورد نشده است. 

حیدری در مورد اینکه برای سرمربی تیم ملی بانوان هم تصمیم‌گیری شد یا نه، گفت: بله، اجازه بدهید در آن خصوص سخنگوی فدراسیون فوتبال صحبت کند. شاید حق من نباشد که بگویم. قرار شد سرکار خانم آزمون به کارشان ادامه بدهند و ان‌شاءالله تیم بلاروس می‌آید خانم آزمون هم به کارشان ادامه دهند.

وی درمورد VAR گفت: در این مورد بحث‌های خوبی شد. قرار شد توسط کمیته داوران انجام شود. اجازه بدهید در بحث‌های دیگران من توضیح ندهم.

پایان پیام/

نظر شما