شناسهٔ خبر: 56840063 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

گردان بلاطة خطاب به عرین الاسود: دوشادوش شما می‌ِآییم

گردان اردوگاه «بلاطة» در نابلس با ارسال پیامی به مجموعه «عرین الاسود» (بیشه شیران) برحمایت خود از این مجموعه در رویارویی با اشغالگران خبرداد.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، گردان بلاطة در پیامی کوتاه به  مجموعه «عرین الاسود» در نابلس اعلام کردند: «دستان شما را می‌فشاریم و به شما می‌گوییم که تنها نیستید و ما دائما در رویارویی با رژیم اشغالگر و حامیان آن دوشادوش شما قرار داریم.

مجموعه عرین الاسود دیروز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای بر ادامه مقاومت و ایستادگی در برابر اشغالگران و شهرک‌نشینان در کرانه باختری تاکیدکرد.

در بیانیه عرین الاسود آمده است: حتی اگر در میان ما یک سرباز باقی مانده باشد، جان خود را خواهدداد تا اندیشه مقاومت مستمر باقی بماند.

در ادامه تاکید شده است: کسی که گمان کند العرین پایان یافته و کسی که گمان می‌کند اطلاعاتی از این مجموعه دارد، در توهم به سر می‌برد.

مبارزان عرین الاسود توضیح دادند که مجاهدان این مجموعه به سه قسمت تقسیم شده‌اند:دسته‌ای شهدا هستند که رفتند و به اذن خداوند در بهشت نعمت داده می‌شوند و دسته‌ای دیگر مجروحانی هستند که در راه تداوم مقاومت اجسادشان تکه تکه شده و دسته‌ای دیگر منتظران هستند که سربازان خداوند هستند و جز او، کسی از آنان خبر ندارد.

در ادامه آمده است: ای فرزندان شهر محاصره شده نابلس، اگر شما از محاصره رنج می‌برید، پس بیایید و به شهرک‌های صهیونیست‌ها بنگرید که در خانه‌ها و شهرک‌های خود محاصره شده‌اند و توان خارج شدن ندارند، پس صبر پیشه کنید و پایدار بمانید و مقاومت را دعا کنید، چرا که به خدا سوگند مقاومت برنامه‌هایی برای دشمن دارد که شفای دل شما خواهد بود.

نظر شما