شناسهٔ خبر: 56825034 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

صهیونیست‌ها 2 فلسطینی را به شهادت رساندند

نظامیان صهیونیست دو فلسطینی را در اطراف شهر نابلس در کرانه باختری به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) دو فلسطینی را به شهادت رسانده و چهار فلسطینی دیگر را زخمی کردند.

به نوشته وبگاه فلسطین الیوم، به نقل از وزارت بهداشت فلسطین، یکی از شهدا به نام «عماد ابو رشید» (۴۷ ساله) است که در جنوب نابلس بر اثر اصابت گلوله به ناحیه شکم، سینه و سر به شهادت رسیده است. به همراه وی دو فلسطینی دیگر نیز زخمی شده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین بامداد امروز نیز از شهادت «رمزی سامی زباره» ۳۵ ساله در مرکز شهر نابلس خبر داد. او به همراه دو تن از دوستان خود در حالیکه سوار بر خودرو بودند در نزدیکی گذرگاه «حواره» هدف تیراندازی صهیونیست‌ها گرفتند. به گفته شاهدان عینی بیش از ۳۰ گلوله جنگی به سوی آن‌ها شلیک شد.

سه‌شنبه هفته جاری ۶ فلسطینی در حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به نابلس به شهادت رسیدند. نابلس دو هفته است که تحت محاصره شدید قرار دارد. در همین ارتباط، ده‌ها خودروی نظامی رژیم صهیونیستی صبح روز  چهارشنبه از چندین محور به شهر نابلس یورش بردند.

 شاهدان عینی گفتند که بیش از چهل خودروی نظامی به شهر نابلس و منازل خانواده‌های مبارزان گروه مقاومتی «عرین الأسود» (بیشه شیران) یورش آوردند. نظامیان صهیونیست با یورش به منزل شهید «ابراهیم النابلسی»، برادر اسیر آزاده او به نام «ایاد النابلسی» را در منطقه «خلة العامود» بازداشت کردند.

پایان پیام/م

نظر شما