شناسهٔ خبر: 56824138 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

اطلاع رسانی تبلیغی

استفاده از مانکن بچه گانه فروش را بالا می برد

صاحب‌خبر -

برای اینکه دوخت ساده تر شود و طراح بتواند هر زمان که می خواهد تن خور لباس را ببیند از مانکن استفاده می شود، مانکن لباس عروس پوشیده و لباس مجلسی زنانه بچه گانه سوزن خور از پرطرفدار ترین مانکن ها می باشد.

 

مانکن بچه گانه

استفاده از مواد فلزی و یا چوبی در تهیه انواع مانکن لباس بچه گانه و مانکن لباس عروس به فروشندگان این فرصت را می دهد که بتوانند مدلهای دست دوم آنها را نیز خریداری کنند.

امروزه مانکن بچه گانه به عنوان ابزاری مهم برای به ‌نمایش گذاشتن اجناس عمده مغازه به کار می روند و از این رو نقش به سزایی در میزان فروش و در معرض دید قرار دادن لباسها دارد.

 

بطری پلاستیکی بزرگ

از ویژگی بطری آب پلاستیکی که با کیفیت مطلوب تولید می‌ شوند می‌ توان به ساختار آنتی باکتریال این محصولات اشاره نمود، به دلیل اینکه در تولید آنها از مواد درجه یک استفاده می گردد جنس آنها به گونه‌ ای است که در برابر مواد غذایی مقاوم می باشد و اینکه مواد قرار گرفته درون آن بوی بدن نمی گیرد، همچنین بطری پلاستیکی بزرگ به دلیل ضخامت بالا در برابر فشار و ضربه مقاومت هستند و به هنگام حمل و نقل و جابجایی آسیب نمی بینند.

 

قیمت ام دی اف خام

ورق های ام دی اف می توانند در برابر سوراخکاری های متنوع از خود مقاومت نشان دهند و همچنین می توانند بسیار محکم باشند و از وسط نشکنند، قیمت ام دی اف خام در مقایسه با دیگر انواع این محصولات از وزن مناسبی بر خوردار بوده و خیلی سنگینن نمی باشد.

نظر شما