شناسهٔ خبر: 56821840 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ۱۹دی | لینک خبر

قاتل شهید مدافع امنیت در ملایر دستگیر شد

19 دی: قاتل شهید مدافع امنیت شهید پاسدار

صاحب‌خبر -
در متن این پیام آمده است: به دنبال شهادت یکی از پاسداران سپاه شهرستان ملایر در ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه (چهارشنبه) چهارم آبان ماه توسط تیم اشرار مسلح و از لیدرهای اصلی اغتشاشات اخیر در یک اقدام مشترک اطلاعاتی و عملیاتی در بین جامعه اطلاعاتی این شهرستان و ایجاد تیم مشترک، پنج نفر از افراد این گروه بازداشت و قاتل اصلی نیز کمتر از ۱۲ ساعت در استان مرکزی دستگیر شد. 

جزئیات مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت در ملایر

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده با خانواده شهید نظری، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت شهید پاسدار «علی نظری» روز جمعه ساعت ۸:۳۰ صبح در ملایر برگزار می‌شود.

«سلمان اسماعیلی» در نشست هماهنگی برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید پاسدار «علی نظری» در شهرستان ملایر اظهار داشت: تمامی تدابیر لازم برای برگزاری مراسم تشییع باشکوه با شهید مدافع امنیت در این شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم اتخاذ شده است.
وی بیان کرد: پیکر مطهر شهید نظری ساعت ۸:۳۰ صبح جمعه از مقابل شهرداری ملایر تا میدان آزادگان روی دست مردم شهیدپرور این شهرستان تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید، در گلزار بهشت هاجر به خاک سپرده می‌شود.
همچنین در پی شهادت مدافع امنیت شهید پاسدار "علی نظری" امام جمعه و فرماندار ویژه ملایر روزهای جمعه و شنبه ششم و هفتم آبان را عزای عمومی اعلام کردند.
بر اساس این گزارش، سروان «علی نظری» از نیروهای سپاه ناحیه ملایر شامگاه چهارشنبه در جریان تلاش برای تامین نظم و امنیت جامعه به ضرب گلوله اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
پاسدار شهید نظری متولد سال ۱۳۶۹ و دارای یک فرزند دختر است.

نظر شما