شناسهٔ خبر: 56818148 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

30 درصد مطالبات بازیکنان پرداخت شده است

درویش:حقوق از دست رفته پرسپولیس در پرونده رادوشوویچ را برمی گردانیم/همه حساب های باشگاه بسته است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در روزهای آینده برای پرونده رادوشوویچ به دادگاه می رویم و در تلاش هستیم حقوق از دست رفته هواداران پرسپولیس را برگردانیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، رضا درویش در حاشیه بازی پرسپولیس مقابل مس کرمان  درباره پرونده‌های باشگاه مانند رادوشوویچ  گفت:ظرف یکی دو هفته آینده فکر می‌کنم رسیدگی به پرونده رادوشوویچ است. احتمالاً من و حسینی روابط بین‌الملل باشگاه به دادگاه CAS برویم. اسناد جدیدی که داریم و قبلاً پرداخت شده و او منکر بود را باید ببریم.ضمن اینکه قانون می گوید اگر طی فواصی یک بازیکن با تیمی قرارداد دارد، اگر با باشگاه دیگر وارد قرارداد شود از مبلغ کل قرارداد کم می کند، در تلاش هستیم این حقوق از دست رفته پرسپولیس و هواداران را برگردانیم.

وی در مورد عدم صدور ویزا از سوی سفارت سوئیس گفت: هنوز چیزی معلوم نیست، ضمن اینکه خودشان دعوت کردند برای رسیدگی به این پرونده به آنجا برویم. اگر لازم باشد در آنجا وکیلی داریم که از او استفاده می کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اردوی خارجی تیم پرسپولیس اظهارداشت: هنوز مشخص نیست، چند جا درخواست دادیم قرار است با گل محمدی بررسی نهایی را انجام دهیم و هر کدام سرمربی تایید کند آن را پیگیری می کنیم. 

وی در مورد کیفیت زمین تهرانسر گفت: تیم تمرین کرده و مشکلی نداشته است، به هر حال زمین نو است و باید یک مقدار روی آن کار شود تا مورد نظر گروه دربیاید، تا به حال از این زمین استفاده نشده است.

درویش در مورد افزایش رقم قرارداد یک بازیکن و اینکه آیا با مدیر برنامه‌اش به مشکل خوردند، اظهار داشت: اگر قرار بود اسمش را بگوییم، می‌گفتم. بحثی پیش آمده بود مبنی بر اینکه پرسیدند آیا شما را همه جذب کردید، گفتم نه، آنچه که در حد و اندازه باشگاه بوده جذب کردیم. شاید باشگاه دیگری حاضر شود به یک بازیکن مبالغ هنگفت بدهد اما ما طبق استانداردها انتخاب می‌کنیم. گفتیم 4-5 میلیارد می‌دهیم اما او گفت جای دیگر 15 میلیارد می‌دهند ما هم گفتیم به آن باشگاه برود.

وی در مورد پرداختی به بازیکنان عنوان کرد: حداقل 30 درصد، به خارجی‌ هم پرداختی داشتیم.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد وضعیت حساب‌های باشگاه پرسپولیس گفت: همه حساب‌های این باشگاه مسدود است.

درویش در مورد اینکه یک چک به محمد انصاری داده شده و او هم به خیریه هدیه کرده‌ است، گفت: یک چک ندادیم، این بازیکن چند چک گرفت و هر زمان نوبتش شود چک پاس خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما