شناسهٔ خبر: 56818075 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

هواشناسی ایران/ افزایش دمای هوای پایتخت تا روز جمعه

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان این استان طی امروز و فردا، قسمتی ابری تا ابری همراه با غبارصبحگاهی، بارش‌های پراکنده و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در بخش‌های جنوبی و همچنین افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز،  با بررسی آخرین خروجی مدل‌های پیش‌یابی، وضعیت جوی استان برای امروز (۵ آبان) آسمان قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی، به‌تدریج افزایش ابر، گاهی وزش باد و از بعدازظهر امروز تا روز یکشنبه (۵ تا ۸ آبان) با توجه به عبور متناوب امواج، جوی ناپایدار و به دنبال آن آسمان نیمه‌ ابری تا ابری گاهی همراه با وزش باد و بارش پراکنده و گاهی رگبار باران پیش بینی می‌شود و عمده بارش‌ها روز جمعه (۶ آبان) است و با احتمال رعدوبرق و برای ارتفاعات بالا دست احتمال بارش پراکنده برف و پدیده مه پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

هواشناسی ایران/ کاهش دما در نوار شمالی کشور

  از بعدازظهر جمعه تا روز شنبه (۶ تا ۷ آبان) در پاره‌ای نقاط به‌ویژه بخش‌های جنوبی گاهی وزش باد شدید و گردوخاک مورد انتظار است.

 برای شنبه شب گردوغبار در غرب و نیمه‌جنوبی دور از انتظار نیست.

برای امروز و فردا (۵ و۶ آبان) افزایش نسبی دما و روزهای شنبه و یکشنبه(۷ و ۸ آبان) کاهش دما خواهیم داشت.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۱ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۶آبان‌) نیمه ابری تا ابری تا بعداز ظهر افزایش باد و گاهی وزش باد شدید و بارش پراکنده با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی ‌شنبه (۷ آبان) نیمه ابری تا ابری گاهی وزش باد و بارش پراکنده با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما