شناسهٔ خبر: 56817702 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال

پرسپولیس تهران یک - مس کرمان صفر / تداوم صدرنشینی با گل شیخ

پرسپولیس تهران آخرین دیدار پیش از تعطیلات لیگ را با برتری مقابل مس کرمان به پایان رساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، تیم‌های پرسپولیس تهران و مس کرمان در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. در دقیقه 10 مسابقه موقعیت بی نظیر گلزنی برای سعید صادقی توسط محمد ستاری، مدافع مس کرمان نزدیک به خط دروازه دفع شد.

دقیقه 14 یورگن لوکادیا روی حرکت انفرادی در سمت راست خط دفاعی مس نفوذ کرد و با یک ضربه شانس گلزنی خود را امتحان کرد که با واکنش دروازه بان این موقعیت به گل تبدیل نشد.

سروش رفیعی روی پاس مهدی ترابی در ضدحمله روی دروازه تیم مس کرمان فرصت لازم برای گلزنی داشت اما ضربه بی دقت او بی خطر از فاصله زیاد کنار دروازه به بیرون رفت.

سعید صادقی

در دقیقه 67 شیخ دیاباته روی ارسال دروازه مس را با ضربه سر همراه کرد اما شدت ضربه به اندازه ای نبود که موقعیت خطرناکی روی دروازه ایجاد کند. 

سرخپوشان با اولین گل شیخ دیاباته در این مسابقه در نهایت سه امتیاز آخرین بازی پیش از تعطیلات لیگ برتر به واسطه فرا رسیدن جام جهانی قطر را به دست آوردند تا روند صدرنشینی را با 24 امتیاز ادامه بدهند. مس کرمان هم با 9 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد.

تیم داوری: داور عباس راکی / کمک داوران: علیرضا ایلدروم، مهدی سیفی و سعاد وفاپیشه/ ناظر: محمود رفیعی

اخطار

کارت زرد

علی تهامی زرندی (35) از مس کرمان

شرح گل

پرسپولیس یک - مس کرمان صفر / شیخ دیاباته، دقیقه 75: ارسال سروش رفیعی جلوتر از مدافع مس به دیاباته رسید و او با یک ضربه اولین گل سرخپوشان در این بازی را به ثمر رساند.(ویدیوی گل)

ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی فر(سیامک نعمتی، 70)، کمال کامیابی‌نیا(شیخ دیاباته، 46)، میلاد سرلک، مهدی ترابی(محمد عمری، 70)، سعید صادقی(امید عالیشاه، 70)، یورگن لوکادیا و سروش رفیعی(سینا اسدبیگی، 86)

پرسپولیس تهران

ترکیب مس 

حسین شهریاری، حسن مرادی فرد، امیرحسین عسگری، میلاد خدایی اصل، سیدجلال عبدی، سیدمحمد ستاری، علی تهامی(جورج برایم، 78)، عارف رستمی(عباس زراعتکار، 90)، سامان تورانیان(شروین بزرگ، 78)، احمد نصیری(محمد صالح محمدی، 78) و محمدامین کاظمیان

حواشی

* یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در این بازی غایب است.

* محمد انصاری، مدافع سابق پرسپولیس برای تماشای بازی به ورزشگاه آزادی آمده و در جایگاه ویژه حضور دارد.

* یکی از نیمکت نشینان تیم مس کرمان در پایان بازی از داور مسابقه به دلیل اعتراض کارت قرمز دریافت کرد. اعتراض کرمانی‌ها در ادعا به سوت زودهنگام داور بعد از اعلام خطای پایانی بود که به آن‌ها فرصت سود بردن از آن را نداد.

نظر شما