شناسهٔ خبر: 56813047 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

اطلاع رسانی تبلیغی

صادرات پنجره چوبی ضدآب به اروپا

صاحب‌خبر -

پنجره دو جداره چوبی همان‌ طور که از اسم آن مشخص است، به پنجره دو جداره‌ای گفته می‌شود که قاب و ساختار اسکلت آن از چوب باشد. پنجره‌ های دو جداره PVC چند سالی است در صنعت ساختمان مورد توجه معمارها قرار گرفته است.

 

پنجره چوبی ضدآب

در جهان استفاده از چوب برای ساخت پنجره دوجداره قدمتی دیرینه دارد و چوب به عنوان اولین ماده ایی شناخته می شود که در ساخت پنجره چوبی ضدآب استفاده شده است و به دلیل زیبایی و اصالتی که چوب دارد ساخت پنجره چوبی سنتی دوجداره ضد آب در صنعت پنجره سازی جایگاه خوبی پیدا کرده است.

 

پنجره وین تک

ساختار شیشه دو جداره طوری است ،که برای درب و پنجره دو جداره به کار گرفته می شود مانند درب دو جداره و پنجره وین تک که از این خصوصیت مثتثنی نمی باشد این شیشه های دو جداره با استفاده از فریم آلو مینیومی و به وسیله چسب مخصوص به یکدیگر متصل می شوند.

در ساخت درب و پنجره های دوجداره ثابت که پاردیک وین نمونه ای از این مدل است، لنگه باز شو ندارد و فقط قاب استفاده می شود.

 

عایق صدا اتوبان

پلی یورتان مجموعی از پلیمرهای مهم بوده که معمولا از لیکوئیدی B و A ساخته می شود. در حقیقت این مواد به صورتی یکپارچه شده که در نهایت باعث ایجاد محصولی ایده آل می شود.

بهتر است بدانید فوم پلی یورتان از مشتقات نفت به وجود آمده که می توان از آن برای عایق صدا اتوبان و حتی ساخت وسایل زیادی استفاده کرد.

نظر شما