شناسهٔ خبر: 56813275 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

اطلاع رسانی تبلیغی

پنجره ضدآب درجه یک نایاب شد

صاحب‌خبر -

امروزه عایق بندی و آب بندی پنجره های دوجداره در ساختمانها از جمله نکات مهمی ست که اغلب افراد به آن توجه می کنند. یکی از مهمترین دلایل استفاده از درب و پنجره دوجداره در ساختمانها، امکان عایق بندی و درزگیری و جلوگیری از ورود صدا و سرما و گرما در فصل زمستان و تابستان است.

پنجره ضدآب درجه یک نایاب شد

پنجره ضدآب

در جهان استفاده از چوب برای ساخت پنجره دوجداره قدمتی دیرینه دارد و چوب به عنوان اولین ماده ایی شناخته می شود که در ساخت پنجره استفاده شده است و به دلیل زیبایی و اصالتی که چوب دارد ساخت پنجره ضدآب چوبی سنتی دوجداره در صنعت پنجره سازی جایگاه خوبی پیدا کرده است.

 

درب دوجداره

اگر به دنبال بهترین و با کیفیت ترین مرکز در تولید درب و پنجره دوجداره هستید استان مازندران یکی از این مراکز با کیفیت می باشد. برند های زیادی در حوزه درب دوجداره وجود دارند که شما باید با توجه به نیاز و انتظاراتی که از محصول دارید به تهیه آن بپردازید.

پنجره ضدآب درجه یک نایاب شد

پنجره های دوجداره از ویژگی ضد آب بودن برخوردارند و مانند پنجره های قدیمی پس از گذشت زمان و قرار گرفتن در شرایط جوی مختلف دچار پوسیدگی و زنگ زدن می شوند.

 

عایق صدا اتوبان

در صنایع سیم و کابل و الکتریسیته از پلی یورتان برای ساخت روکش کابل جهت جلوگیری از اتصالیهای مختلف می باشد.

پنجره ضدآب درجه یک نایاب شد

 امروزه از فوم پلی یورتان برای ساخت عایق صدا اتوبان، سقف خودرو، قاب آینه، زنجیر چرغ و دیگر فطعات استفاده می شود. در زمینهای کشاورزی برای آبیاری آن از محصولات پلی یورتان استفاده می شود چرا که دارای مقاومت بسیار خوبی می باشند.

نظر شما