شناسهٔ خبر: 56807350 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

خراسان‌شمالی خواستار دائمی شدن دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه روستا و عشایر است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: با توجه به جاذبه ها، توانمندی ها، تنوع فرهنگی استان خواستار دائمی شدن دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه روستا و عشایر درخراسان شمالی هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، تقی صادقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در آیین مهر سینمای ایران در خراسان شمالی که عصر امروز در سالن آمفی تئاتر ایثار در بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: توجه به آموزش با نگاه ویژه شبکه ای از نیروی انسانی توانمند آموزش دیده که بتوانند اثر تولید کنند یکی مطالبات هنرمان است.

وی گفت: حمایت از تجهیز هنرستان ها و موسسات سینمایی برای تولید آثار فاخر و حمایت از رویدادهای سینمایی فاخر نیز از دیگر مطالبات اصلی هنرمندان استان از سازمان سینمایی کشور به شمار می رود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در ادامه با اشاره به میزبانی دو دوره از جشنواره ملی فیلم کوتاه روستا و عشایر و برگزاری هر چه باشکوه این رویداد در استان افزود: با توجه به جاذبه ها، توانمندی ها، تنوع فرهنگی استان خواستار دائمی شدن دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه روستا و عشایر شد.

گفتنی است؛ پوستر شهید دفاع مقدس زنده یاد حسین روغنیان از عکاسان خراسان شمالی و تقدیر از همسر شهید هنرمند در آیین مهر سینمای ایران با حضور مدیرکل دفتر حقوقی، عملکرد، امور استان ها و مجلس سازمان سینمایی، سمعی و بصری ، معاون نظارت و ارزیابی سازمان سینمایی، مشاور و مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در سالن ایثار بجنورد رونمایی شد.

پایان پیام/ آ

نظر شما