شناسهٔ خبر: 56806411 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جزئیات شهادت یک پاسدار در ملایر از زبان معاون استاندار همدان

همدان- ایرنا- معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: شامگاه چهارشنبه چهارم آبان ماه ۱۴۰۱ یکی از نیروهای اطلاعات سپاه شهرستان ملایر به نام سروان پاسدار "علی نظری" در درگیری با آشوبگران و اغتشاشگران و با شلیک مستقیم گلوله به شهادت رسید.

صاحب‌خبر -

حسن رضانیا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پاسدار شهید نظری در یک تعقیب و گریز و درگیری با برخی اغتشاشگران در یکی از محله های شهر ملایر و در خیابان ولی عصر با ضرب مستقیم گلوله شهید شد.

وی در تشریح بیشتر این حادثه گفت: نیروهای امنیتی به خودروی سواری مشکوک می شوند و دستور ایست می دهند اما انها توجهی نمی کنند و از صحنه متواری می شوند و در ادامه سرنشینان خودرو با نیروهای امنیتی درگیر می شوند و اقدام به تیراندازی می کنند.

وی با با بیان اینکه در این درگیری و تعقیب و گریز شهید پاسدار نظری با شلیک مستقیم گلوله از سوی یکی از ضاربان که بر اساس شواهد اولیه تعدادشان نیز  ۶ تا هفت نفر بودند به شهادت می رسد اما آسیبی  به دیگر نیروهای بسیجی وارد نشد.

معاون استاندار همدان همچنین تصریح کرد: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در تلاش برای دستگیری ضارب و عاملان درگیری هستند.

وی بیان کرد: هم اینک نیز شورای تامین ملایر هم در فرمانداری ویژه این شهرستان تشکیل جلسه داده است و مشغول بررسی بیشتر ابعاد این حادثه هستند.

دادستان مرکز همدان هم اعلام کرد که عاملان شهادت سروان علی نظری از پاسداران سپاه ملایر و شهید مدافع امنیت به سزای عمل خود می رسند.

حسن خانجانی در این زمینه و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیمی از دادستانی در محل وقوع جرم و در کمترین زمان ممکن حضور یافتند و دادستان ملایر هم دستورات لازم و تشکیل پرونده قضایی را داده است.
خانجانی بیان کرد: هم اینک ضمن تشکیل شورای تامین در ملایر، تیمی از نهادهای اطلاعاتی و امنیتی در حال پیگیری موضوع برای دستگیری عاملان شهادت سروان علی نظری هستند.

روابط عمومی سپاه انصارالحسین استان همدان نیز با تایید این خبر اعلام کرد که سروان «علی نظری» از نیروهای سپاه ناحیه ملایر در جریان تلاش برای تامین نظم و امنیت جامعه به ضرب گلوله اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

شهید نظری متولد سال سال ۱۳۶۹ است و از وی یک فرزند دختر به یادگار مانده است.

نظر شما