شناسهٔ خبر: 56802090 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اوسمار ویرا در نشست خبری

آپشن های ویژه ای برای بازی با مس داریم

مربی پرسپولیس در نشست خبری دیدار برابر مس کرمان گفت: تمام نفراتی که در بخش هجومی حضور دارند مهاجم ما هستند. باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس، باید دو زمین تمرین مناسب داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، اوسمار ویرا مربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار برابر مس کرمان اظهار داشت: همه بازی‌ها در لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران سخت است و باید از موقعیت‌ها استفاده کرد و از تمام راه‌ها بهره ببریم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

مربی پرسپولیس در مورد اینکه برخی اعتقاد دارند اگر پرسپولیس از دو مهاجم استفاده کند بهتر نتیجه می‌گیرد، گفت: چند آپشن برای مقابله با مس کرمان در نظر گرفته‌ایم که در تمرین امروز درباره شکل بازی فردا تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

اوسمار در خصوص استفاده از لوکادیا و دیاباته در دقایقی از بازی با ملوان به صورت همزمان و اینکه آیا احتمال دارد در دیدار فردا نیز از هر دو استفاده کنند، تصریح کرد: دیاباته تقریبا آماده شده است و در بازی قبلی هم بازی کرد اما اینگونه نیست که با یک یا دو مهاجم بازی کنیم. تمام نفراتی که در بخش هجومی حضور دارند مهاجم ما هستند و تفکرات ما را پیاده می‌کنند.

ویرا در خصوص برنامه‌های پرسپولیس پس در تعطیلات لیگ برتر خاطرنشان کرد: فرصت مناسبی است که بخواهیم شرایط بدنی و تاکتیکی را بهتر کنیم و قطعا از این فرصت برای بهبود شرایط فنی و بدنی استفاده خواهیم کرد.

مربی پرسپولیس در مورد ثبت پنج شکست در ۱۰ بازی ابتدای فصل مس کرمان گفت: در پاسخ به سوال قبلی هم گفتم بازی آسانی در لیگ نداریم‌. مس کرمان هم تیم خوبی است. بازی‌های اخیر این تیم را آنالیز کرده و می‌دانیم دو گوش کناری خوب دارند. می‌دانیم خیلی خوب بازی‌سازی می‌کنند. سعی داریم نسبت به دیدارهای قبلی بهتر باشیم و با ارائه یک بازی بهتر نتیجه بگیریم.

مربی پرسپولیس درباره نارضایتی گل‌محمدی و کادر فنی از شرایط زمین تمرین این تیم عنوان کرد: شرایط مختلفی برای ساختن یک تیم مهم است که یکی از آنها داشتن امکانات مناسب مثل زمین تمرین خوب است. باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس و البته تمام تیم‌های لیگ باید دو زمین تمرین خوب داشته باشند تا شرایط خود را بهبود ببخشند و بتوانند در بازی‌های لیگ شرکت کنند.

ویرا در خصوص کیفیت لیگ برتر گفت: فکر می‌کنم لیگ ایران کیفیت مناسبی دارد اما شرایط تیم‌ها و بازیکنان می‌تواند بهتر شود اما خود من از کیفیت لیگ ایران راضی هستم.

اوسمار درباره وضعیت داوری لیگ برتر گفت: داور بخشی از بازی است‌. داوری‌ها برخی مواقع خوب است و برخی مواقع نیست. بعضی مواقع به سود و بعضی مواقع به ضرر ما سوت می‌زنند. این موضوع در همه جا حتی برزیل هم اینگونه است.

انتهای پیام // 

 

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

نظر شما