شناسهٔ خبر: 56793524 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

با نزدیک شدن به پایان هفته؛

کدام محور‌ها بیشترین تردد را دارند؟/ آخرین جزئیات از محدودیت‌های ترافیکی امروز تا ۷ آبان ماه

آخرین جزئیات از محدودیت‌های ترافیکی امروز چهارم آبان‌ماه تا هفتم ماه جاری اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در حال حاضر در جاده‌های کشور طبق اعلام ۲ هزار ۴۱۶ تردد شمار نسبت به روز قبل ۲.۸ درصد افزایش تردد داشته‌ایم که در این میان وسایل نقلیه سنگین سهم ۱۵.۴ درصدی دارند.

اوج تردد بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صورت گرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر‌های پایان هفته خود انتخاب کنند.

بیشترین تردد طی ۲۴ ساعات گذشته به شرح ذیل است؛

آزادراه کرج - تهران در استان البرز ۱۴۴۳۳۹ تردد
آزادراه قزوین - کرج در استان البرز ۱۲۹۲۹۵ تردد
آزادراه تهران - کرج در استان البرز ۱۲۸۶۲۱ تردد
آزادراه کرج - قزوین در استان البرز ۱۲۴۸۷۵ تردد
آزادراه ساوه - تهران در استان تهران ۹۷۸۴۴ تردد
آزادراه قم - تهران در استان تهران ۸۵۱۴۷ تردد
آزادراه تهران - ساوه در استان تهران ۷۴۶۰۰ تردد
محور شهریار-کرج در استان تهران ۷۱۳۰۸
محور تهران - شهریار (شهر قدس) در استان تهران ۷۱۱۵۶ تردد
محور قرچک - ری در استان تهران ۶۴۱۵۹ تردد

**آخرین جزئیات از محدودیت‌های ترافیکی ۴ تا ۷ آبان ماه

تردد انواع موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۴ آبان ماه تا ۶ صبح روز شنبه ۷ آبان ماه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه ۴ و ۵ آبان ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه ۶ آبان ماه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۶ آبان ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت مقطعی یکطرفه انجام می‌شود.

در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس و محور هراز به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی کماکان ممنوع است. 

تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۴ آبان ماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۵ و ۶ آبان ماه از محور هراز ممنوع خواهد بود.

 گفتنی است؛ اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما