شناسهٔ خبر: 56791944 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

اونای امری پاسخ داد چرا پیشنهاد استون ویلا را قبول کردم

اونای امری سرمربی جدید استون ویلا مدعی شد به دنبال یک چالش جدید بوده است.

صاحب‌خبر -
برترین‌ها پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اونای امری دو سال موفق را روی نیمکت ویارئال سپری کرده و در سال 2021 با این تیم قهرمان لیگ اروپا شد. اما تنها چند روز بعد از اخراج استیون جرارد از استون ویلا بود که این باشگاه انگلیسی به اونای امری پیشنهاد همکاری داد و این پیشنهاد مورد قبول سرمربی ویارئال قرار گرفت. اونای امری که سابقه چندان خوبی از حضور در لیگ برتر روی نیمکت آرسنال ندارد، تاکید کرد علاقه زیادی به باشگاه ویارئال داشته، اما نمی توانسته پیشنهاد بازگشت به انگلیس و استون ویلا را رد کند.

اونای امری گفت: من دو سال و نیم بسیار خوب را در باشگاه ویارئال سپری کرده و روزهای شیرینی را در اینجا داشتیم. من از صمیم قلب احساس می کردم هنگام حضور در این باشگاه در خانه خودم هستم، اما بحث آینده و حرفه ام  نیز  همیشه برایم مطرح است. حالا یک فرصت جدید برای من ایجاد شده و شرایط درست مثل زمانی است که به ویارئال آمدم.

با خودم فکر کردم باید شانس هدایت استون ویلا را به عنوان یک چالش ورزشی متفاوت برای خودم در نظر بگیرم و به همین دلیل این پیشنهاد را قبول کردم. این یک تصمیم شخصی و حرفه ای برای من است. من در سن 24 سالگی خانه را ترک کردم و با همه عواقبی که در آن سال ها برایم رخ داد، پایم به دنیای حرفه ای فوتبال باز شد."

 

نظر شما