شناسهٔ خبر: 56783699 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

رگبار و رعد وبرق و وزش باد شدید در تهران

خبرگزاری ایسنا

بر اساس اعلام داره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان، نیمه‌ابری همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

با بررسی آخرین خروجی مدل‌های پیش‌یابی، وضعیت جوی استان برای امروز(۳ آبان‌ماه) قسمتی ابری در برخی نقاط نیمه‌ابری همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید با احتمال گردوخاک و در ارتفاعات به‌ویژه ارتفاعات شرقی گاهی همراه با رگبار و احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

برای روز چهارشنبه تا بعدازظهر پنجشنبه (۴ و ۵ آبان‌ماه) جوی پایدار، در مناطق پرتردد شهری گاهی همراه با غبار محلی مورد انتظار است. از بعدازظهر پنجشنبه تا روز شنبه(۵ تا ۷ آبان‌ماه) با توجه به عبور متناوب امواج، جوی ناپایدار و به دنبال آن آسمان نیمه‌ابری تا تمام ابری همراه با وزش باد و روز جمعه گاهی وزش باد شدید و بارش پراکنده و رگبار باران با احتمال رعد و برق به‌ویژه در نیمه‌شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.

برای فردا(۴آبان‌ماه) کاهش نسبی دما و تا روز جمعه افزایش نسبی سپس کاهش دما قابل پیش‌بینی است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه آلودگی-امین آباد با کمینه دمای ۳ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا( ۴آبان‌ماه) قسمتی ابری و گاهی وزش باد و از بعد از ظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (۵آبان ماه) صاف تاقسمتی ابری همراه با غبارصبحگاهی و از بعد از ظهر افزایش ابر و بارش پراکنده با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما