شناسهٔ خبر: 56783432 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رئیس ستاد حقوق بشر:

مدعیان دروغین حقوق بشر، ایران را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند/ ضرورت دفع شر سلطه‌گران از مردم ایران

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر بیش از ۴۰ سال است که با فهرست بالایی از مصادیق و موارد نقض حقوق بشر در اقصی نقاط دنیا، ایران اسلامی را که منطبق با آموزه‌های دینی نسبت به حفظ حقوق انسان‌ها و تکریم آن‌ها است، متهم به نقض حقوق بشر می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «غلامحسین محسنی اژه‌ای» رئیس ستاد حقوق بشر امروز طی سخنانی با بیان اینکه این روز‌ها نظام سلطه و کشور‌های عمدتاً غربی و در رأس آن‌ها صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها مشغول القاء جعلیات و اکاذیب خود با تبلیغات گسترده هستند، اظهار داشت: امروز سلطه‌گران و مستکبران با سردمداری صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در قالب ادعا‌های حقوق بشری هر آنچه را خلاف حقوق بشر است مرتکب می‌شوند و مصادیق این موضوع به وضوح قابل مشاهده است.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای افزود: نه امروز و امسال، بلکه بیش از ۴۰ سال است که مدعیان دروغین حقوق بشر با فهرست بالایی از مصادیق و موارد نقض حقوق بشر در اقصی نقاط دنیا، ایران اسلامی را که منطبق با آموزه‌های دینی نسبت به حفظ حقوق انسان‌ها و تکریم آن‌ها مقید است، متهم به نقض حقوق بشر می‌کنند.

رئیس ستاد حقوق بشر تصریح کرد: هجمه‌های حقوق بشری مدعیان دروغین حقوق بشر علیه ایران اسلامی در شرایطی است که آن‌ها تروریست‌ها و جنایتکارانی که دستان‌شان تا مرفق به خون پاک هزاران نفر از هموطنان ما آلوده است را در دامن خود قرار داده‌اند و بعضا حرف‌ها و ادعا‌های پوچ این تروریست‌های جنایتکار را مستند قطعنامه‌ها و اقدامات ضدایرانی خود می‌کنند.

وی بیان داشت: با عنایت به هجمه‌ها و اقدامات ضدایرانی مستمر و فراوان سلطه‌گران علیه ایران اسلامی نیاز است ما همزمان با دفاع و تبیین موضوعات مبادرت به اقدامات تهاجمی و آفندی کنیم؛ چراکه ما در قضیه حقوق بشر و اقدامات خصمانه دشمنان علیه ملت ایران در مقام مدعی هستیم؛ کشور‌هایی که در امور داخلی ما دخالت می‌کنند و از تروریست‌ها و جنایتکاران حمایت به عمل می‌آورند و آن‌ها را پشتیبانی تسلیحاتی، مالی و آموزشی می‌کنند تا امنیت مردم ایران را تهدید کنند، در زمره متهمین هستند.

رئیس ستاد حقوق بشر اظهار داشت: این ما هستیم که در قضیه حقوق بشر مدعی می‌باشیم؛ امروز کشور‌های سلطه‌گر حامی عناصری هستند که در ایران اسلامی قرآن و پرچم کشور ما را آتش می‌زنند، افرادی را به قتل می‌رسانند و به زور و اجبار، چادر را از سر زن هموطن ما می‌کِشند و توهین‌هایی زشت و زننده به زبان می‌آورند؛ لذا ما باید حالت مهاجم در قبال این کشور‌های سلطه‌گر داشته باشیم.

وی تصریح کرد: نظام سلطه به سردمداری آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و برخی دولت‌های غربی به صورت روزانه مشغول اقدامات ضد حقوق بشری علیه ملت ایران است لذا ما نیز باید روزانه تمامی اقدامات ضدایرانی آن‌ها را در قالب پرونده‌هایی تدوین کنیم و نسبت به طرح این موارد در مجامع بین‌المللی و مراکز حقوقی و داخلی اهتمام داشته باشیم و به صِرف سخن گفتن و نامه‌نگاری اکتفا نکنیم.

رییس ستاد حقوق بشر تاکید کرد: ضروری است در ستاد حقوق بشر با همفکری و تشریک مساعی نسبت به دفع شر سلطه‌گران از مردم ایران هم در حالت تدافع نسبت به اکاذیب و عملیاتی روانی سلطه‌گران و هم در حالت تهاجم نسبت به اقدامات ایذایی و تروریست‌پرورانه آن‌ها عمل کنیم.

انتهای پیام/341

نظر شما