شناسهٔ خبر: 56779669 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

مواضع جبهه النصره در غرب حلب هدف حملات سنگین ارتش سوریه قرار گرفت

منابع سوری از آتش سنگین توپخانه‌ای و راکتی ارتش این کشور علیه مواضع تروریست‌ها در غرب حلب و نیز حومه ادلب خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها را در حومه غربی حلب زیر آتش سنگین قرار داد.

یک منبع سوری به الوطن گزارش داد: نیروهای ارتش سوریه با توپخانه و راکت مواضع تروریست‌های وابسته به گروه موسوم به «فتح المبین» تحت سرکردگی جبهه النصره را در محور «الفوج» هدف قرار داد.

منبع سوری تاکید کرد: این پس از حملات تروریست‌ها به مواضع ارتش سوریه رخ داد.

این منبع سوری افزود: در جریان حملات سنگین ارتش سوریه به مواضع تروریست‌ها شمار زیادی از آنها کشته و زخمی شدند و ادوات نظامی آنها منهدم شد.

همچنین ارتش سوریه مواضع تروریست‌های جبهه النصره را در نزدیکی شهر «الاتارب» و در اطراف شهرک «کفر نوران» در حومه غربی حلب زیر آتش گرفت و تلفات و خسارات سنگینی به آنها وارد و آنها را مجبور به فرار کرد.

در حومه شهرک «معاره النعسان» در حومه شمالی ادلب هم ارتش سوریه ضربات قوی به جبهه النصره وارد کرد و شماری از آنها را به هلاکت رساند و برخی دیگر را زخمی کرد.

یک منبع سوری در حومه جنوبی ادلب اعلام کرد: نیروهای ارتش مواضع تروریستها را در خطوط تماس در اطراف شهرک‌های «الفطیره، سفوهن، بینین و الرویحه» در جنوب ادلب هدف قرار داد.

خشم مردم سوری از شبه نظامیان وابسته به آمریکا

سانا گزارش داد: ساکنان چندین روستا و شهرک در ریف غربی و شرقی دیرالزور در مخالفت با اقدامات و جنایات شبه نظامیان (قسد) مورد حمایت از نیروهای اشغالگر آمریکایی تظاهرات کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات خواستار اخراج شبه نظامیانی شدند که به اقدامات علیه ساکنان ادامه داده املاک و معیشت آنان را مصادره کردند و صدها نفر از فرزندانشان را ربوده‌اند.

منابع محلی گفتند: اهالی شهرک‌ها و روستاهای « حوایج ذیاب جزیره، حوایج بومصعه، ام مدفع» در حومه غربی دیرالزور نیز ساکنان روستاهای واقع در حومه شرقی دیرالزور علیه شبه نظامیان(قسد) دست به تظاهرات زدند.

این منابع افزوند : تظاهرکنندگان راه‌های اصلی را با آتش زدن لاستیک خودرو بستند و به سمت خودروهای شبه‌نظامیان (قسد) سنگ پرتاب کردند و خواستار خروج آنان از مناطق خود شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما