شناسهٔ خبر: 56775281 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حماس: محاصره نابلس یک جنایت است اما اراده مقاومت را نخواهد شکست

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین بر همبستگی با ساکنان تحت محاصره شهر نابلس در کرانه باختری تأکید کرد و خواستار تشدید مقاومت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش حماس ضمن اعلام همبستگی با ساکنان تحت محاصره نابلس، خواستار تشدید مقاومت در دفاع از شهر قدس و مسجدالأقصی شد.

حماس در بیانیه‌ خود آورده است که تداوم محاصره شهر نابلس، شهرها و اردوگاه‌های کرانه باختری، جنایتی تمام عیار است که هرگز موفق به شکست اراده مقاومت و پایداری ملت فلسطین نخواهد شد.

در این بیانیه آمده است:«محاصره نابلس بار دیگر شکست نظام امنیتی رژیم اشغالگر در مقابله با پایداری و قهرمانی ملت فلسطین را نشان داد».

بنابر گزارش وبگاه خبری «شهاب نیوز»، در بیانیه حماس آمده است:«حماسه ساکنان قهرمان کرانه باختری و استقبال آن‌ها از مبارزان و جوانان انقلابی بار دیگر ثابت کرد که ما با یک انتفاضه ملی مواجه هستیم که بیانگر باور و ایمان ملت به گزینه مقاومت فراگیر به عنوان راه آزادسازی و بازگشت آوارگان است».

حماس همچنین سازمان ملل را به مسئولیت‌پذیری برای مجرم خواندن رژیم اشغالگر و سیاست‌های تجاوزکارانه خود علیه ملت، سرزمین و مقدسات اسلامی و حمایت از عدالت مسئله فلسطین و حق ملت فلسطین برای آزادسازی و بازگشت فراخواند.

این جنبش همچنین پایداری اعتکاف‌کنندگان در قدس و مسجدالأقصی در حمایت از این اماکن مقدس را ستود.

نظامیان رژیم صهیونیستی از دو هفته پیش به بهانه گسترش عملیات‌های مقاومتی در نابلس و حضور اعضای گروه‌های مقاومتی «عرین الأسود» در این شهر، آن را تحت محاصره شدید خود درآورده‌اند.

 

پایان پیام/

نظر شما