شناسهٔ خبر: 56750547 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

وزیر راه‌وشهرسازی:

بلیت‌ پروازهای جام جهانی ۲ هفته دیگر فروش می‌رود/بلیت ۹۰ میلیونی نخرید

وزیر راه‌وشهرسازی گفت: مردم بلیت‌های حمل‌ونقل جام‌جهانی را با قیمت ۹۰ و ۱۰۰ میلیون نخرند، بلیت‌ها با قیمت بسیار ارزان‌تر، دو هفته قبل از شروع جام جهانی در سایت مربوطه توسط سازمان هواپیمایی قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا، رستم قاسمی در حاشیه مراسم بهره‌برداری از ۴۱۳ دستگاه ناوگان تولید داخل و بازسازی‌شده به شبکه ریلی، درباره توافق با قطر برای بازی‌های جام‌جهانی اظهار کرد: روز گذشته با مسئولان قطری جلسه خوبی درباره حضور ایرانیان در جام جهانی داشتیم.

وی افزود: ما از هر فرودگاه کشور می‌توانیم به دوحه پرواز داشته باشیم، به‌خصوص از کیش که مسافران می‌توانند به آنجا بروند و هواپیمای شاتل بین کیش و دوحه برقرار خواهیم کرد که مسافران و تماشاچیان بتوانند بازی را تماشا کنند و شب به کیش برگردند تا به دلیل گرانی هتل‌های قطر، در هر یک از شهرهای ایران اقامت داشته باشند.

وزیر راه‌وشهرسازی ادامه داد: شنیده شده که بلیت‌هایی با قیمت ۹۰ و ۱۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد، تاکید می‌کنم که این بلیت‌ها را نخرند؛ توافق کرده‌ایم و بلیت‌ها بسیار ارزان است و دو هفته قبل از شروع جام جهانی در سایت مربوطه توسط سازمان هواپیمایی و قطرایرلاین قرار می‌گیرد و قیمت آن هم همان زمان مشخص می‌شود.

منبع: ایسنا

نظر شما