شناسهٔ خبر: 56748280 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

انتصابات چند ماه گذشته مدیرعامل و حضور پررنگ نخبگان علمی در شرکت راه آهن

نگاهی به انتصابات چند ماه گذشته مدیرعامل راه آهن نشان می دهد، تاکید سید میعاد صالحی بر جذب نخبگان علمی در این شرکت بوده است.

صاحب‌خبر -
تین نیوز

نگاهی به انتصابات چند ماه گذشته مدیرعامل راه آهن نشان می دهد، تاکید سید میعاد صالحی بر جذب نخبگان علمی در این شرکت بوده است.

به گزارش تین نیوز و بر اساس خبری که روابط عمومی شرکت راه آهن روز 16 مهر ماه امسال منتشر کرد، با حکم مدیرعامل راه آهن، سرپرست دفتر هوشمند سازی و داده کاوی شرکت راه آهن منصوب شد.

صالحی در حکمی سعید حسن زاده را به عنوان سرپرست دفتر هوشمند سازی و داده کاوی شرکت راه آهن منصوب کرد.

در سایت راه آهن تاکید شده که حسن زاده دارای افتخاراتی از جمله رتبه 73 کنکور سراسری و مدال برنز المپیاد کشوری ریاضی و عضویت بنیاد ملی نخبگان بوده و دانش آموخته کارشناسی رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف و دانش آموخته کارشناسی ارشد اقتصاد از همین دانشگاه است.

بیشتر بخوانید:

تمام انتصاب های سال جدید مدیرعامل راه آهن

از جمله سوابق وی می توان به مدیرعاملی و مدیر پروژه های مختلف حوزه فناوری و هوشمندسازی از جمله  مدیرعامل هلدینگ نوآوری و فناوری رضوی و همچنین مشاور مدیرعامل صندق بازنشستگان کشوری اشاره کرد.

همچنین بر اساس خبری دیگر که 10 مهر ماه در سایت این شرکت منتشر شد، مدیرعامل راه آهن در حکمی اسدالله صاحبکاری راه به عنوان سرپرست اداره کل امور رفاهی و سلامت شرکت راه آهن منصوب کرد.

صاحبکاری دانش آموخته مقطع کارشناسی روانشناسی و دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد ارتباطات است.

در حکمی دیگر مدیرعامل راه آهن تیرماه امسال، محمدرضا محمد علیها را به عنوان سرپرست مرکز توسعه آموزش و فناوری شرکت راه آهن منصوب کرد.

به گزارش تین نیوز و بر اساس خبری که روابط عمومی شرکت راه آهن روز 22 تیر ماه منتشر کرد: محمد علیها دانش آموخته مقطع دکتری رشته مهندسی مکانیک و همچنین عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران است.

به نوشته روابط عمومی راه آهن، نام وی در فهرست یک درصد دانشمندان برتر دنیا جای گرفته است.

مدیرعامل راه آهن تیر ماه امسال، همچنین محمدرضا طلایی را به عنوان سرپرست اداره کل رفاهی و سلامت شرکت منصوب کرد.

بر اساس خبری که 22 تیرماه در سایت شرکت راه آهن منتشر شد، طلایی دانش آموخته مقطع کارشناسی رشته مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف و دانش آموخته مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته مهندسی مکانیک و همچنین عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران بوده و از جمله سوابق وی می توان به مدیرکل اداری و پشتیبانی بنیاد ملی نخبگان اشاره کرد.

نظر شما