شناسهٔ خبر: 56745399 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرتعمیرات نیروگاه شهید رجایی خبر داد:

تعمیر یکی از واحدهای 13 گانه نیروگاه شهید رجایی قزوین

مدیر امور تعمیرات مکانیک نیروگاه بخار قزوین از تعمیر واحد شماره 4 بخاری نیروگاه شهید رجایی خبر داد و گفت: این واحد 250 مگاواتی برای انجام تعمیرات نیمه سنگین از مدار تولید برق خارج شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حسن آزادمرد با اشاره به اینکه در ادامه تعمیرات واحد‌های 13 گانه نیروگاه شهید رجایی، تصریح کرد: واحد شماره 4 بخاری که ظرفیت نامی 250 مگاواتی دارد برای انجام تعمیرات نیمه سنگین از شبکه سراسری تولید برق خارج و تحت تعمیر قرار گرفته است.

مدیر امور تعمیرات مکانیک نیروگاه بخار قزوین اظهار کرد: تعویض لوله‌های فاینال و بازسازی دیواره‌های داخلی و بیرونی هدر باکس ری هیت، تعویض لوله‌های فاینال سوپر هیتر، بازدید از کانال‌های دود و هوا، بازدید دوره‌ای مشعل ها، بازدید از فن‌ها و تعمیر الکتروموتور‌های 6/6 کیلوولت و تجهیزات آن از جمله اقداماتی است که در این تعمیرات انجام خواهد شد.

آزادمرد همچنین افزود: از کانال‌های دود و هوا، لوله‌های فشاربالا، فیلتر‌ها و همچنین تجهیزات سیستم هیدرولیک و والو‌های اصلی توربین بازدیدهای دوره‌ای خواهد شد.

این مسئول فنی با اشاره به اینکه در حوزه تعمیرات الکتریک و ابزار دقیق نیز، متخصصان نیروگاه بخار، فعالیت‌هایی را انجام می‌دهند، عنوان کرد: این فعالیت‌ها در خصوص تست وکالیبراسیون ترانسفورماتورها، تست رله‌های حفاظتی ژنراتور، بازدید و سرویس بریکر‌های 400 ولت، بازدید، تست و تنظیم ترانسمیتر‌های دبی، بازدید و تست آنالایزرها، سطح سنج ها، بازدید و تست شعله بین ها، جرقه زن ها، بازدید دوربین‌های کوره و سیستم‌های اطفای حریق در کنار دیگر فعالیت‌های تعمیراتی کار خواهند کرد.

نظر شما