شناسهٔ خبر: 56731547 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

با 7 کلین شیت و تنها 3 گل خورده؛

این بیرانوند رقیب ندارد

گلر تیم پرسپولیس در 10 دیدار ابتدایی فصل آمار فوق العاده‌ای از خودش به جا گذاشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در هفته دهم لیگ برتر با برتری یک بر صفر مقابل ملوان در انزلی صدر جدول را برای خودش حفظ کرده و با توجه به تساوی استقلال مقابل آلومینیوم فاصله‌ای دو امتیازی ایجاد کند و با 21 امتیاز در جایگاه نخست قرار بگیرد.

پرسپولیس در شرایطی این نتایج را کسب کرده که در 10 بازی 10 گل زده به ثبت رسانده است و این آمار پایین‌تر از سایر 6 تیم بالای جدول است ولی آمار فوق‌العاده‌ای که در خط دفاع و گل خورده به ثبت رساندند باعث شده اندک گل‌های زده این تیم برای برد در بازی‌ها کافی باشد و سرخپوشان با اختلاف در صدر قرار بگیرند.

پرسپولیس تا اینجای کار تنها 3 گل خورده داشته که مقابل تراکتور، نفت مسجد سلیمان و هوادار (از روی نقطه پنالتی) بودند و 7 کلین شیت از 10 بازی آمار فوق‌العاده‌ای است که بیرانوند به کمک خط دفاعی توانسته به ثبت برساند.

پرسپولیس فصل گذشته در دفاع و دروازه متزلزل ظاهر شد و به عقیده خیلی ها یکی از دلایل عمده از دست رفتن قهرمانی این نقطه ضعف بود و برای همین علیرضا بیرانوند را بار دیگر به خدمت گرفتند و حالا بیرو نشان داده اعتماد به او بی دلیل نبوده است.

گلر پرسپولیس که در پرتغال اوضاع خوبی نداشت برای اینکه شانس حضور در جام جهانی را از دست ندهد به ایران برگشت و حالا با توجه به عملکردش به نظر می‌رسد رقیبی برای حضور در چهارچوب دروازه تیم ملی در قطر نداشته باشد.

نظر شما