شناسهٔ خبر: 56731532 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نقی زاده: نمی‌توان از سبک بازی آلومینیوم خرده گرفت / متوجه اظهارات سرمربی نشدم

بازیکن تیم آلومینیوم اراک درباره دیدار با استقلال و صحنه تعویضش صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

علیرضا نقی زاده در گفتگو با ایلنا درخصوص تساوی برابر استقلال تهران در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی بود، ما روی ضدحملات می‌توانستیم حتی به گل برتری برسیم ولی در تقابل با استقلال در ورزشگاه آزادی کسب یک امتیاز برای ما خوب بود. دو سه موقعیت داشتیم ولی توانستیم شرایط جدول را با همین یک امتیاز در شرایط خوبی نگه داریم.

هافبک آلومینیوم درباره انتقاد از سبک بازی آلومینیوم برابر استقلال گفت: رقبا برابر ما در اراک هم اینطور بازی می‌‎کنند، بالاخره این سبکی از فوتبال است و به جای انتقاد از این نوع بازی کردن، استقلالی‌ها باید شیوه‌ای را ارائه می‌کردند که ما را شکست بدهند. نمی‌توان به عملکرد تیم ما خرده گرفت و اینطور نبود که فقط بخواهیم دفاع کنیم. شرایط ما و استقلال متفاوت است و برابر این تیم پرمهره و قدرتمند کسب یک امتیاز هم رضایتبخش بود.

نقی زاده درمورد صحنه تعویضش که حواشی را هم به دنبال داشت، گفت: در شرایط بازی فشار روی من زیاد بود و چون زیاد خسته شده بودم آقای رحمتی گفتند که به رختکن برو و به پایت رسیدگی کن. چیز خاصی نبود.

او درباره اینکه گفته می‌شود رحمتی او را فراخوانده تا از زمین خارج شود اما مخالفت کرده، همچنین اضافه کرد: نه، در شرایط بازی من متوجه اظهارات ایشان نشدم و اینکه خودم چه گفتم را هم متوجه نشدم. امروز با ایشان صحبت می‌کنم تا در این باره نظرشان را بدانم. 

علیرضا نقی زاده درمورد اینکه شایعه شده او فعلا از تیم کنار گذاشته شده، عنوان کرد: فعلا چیزی به من در این باره نگفته‌اند و خبری در این باره ندارم.

نظر شما