شناسهٔ خبر: 56722447 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تن هاگ تکلیف رونالدو را روشن کرد

تن هاگ می‌گوید رونالدو همچنان در برنامه‌هایش در منچستریونایتد جای دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، کریستیانو رونالدو به دلیل ترک ورزشگاه اولدترافورد در دقایق پایانی دیدار برابر تاتنهام، از سوی اریک تن هاگ برای لیست بازی روز شنبه مقابل چلسی خط خورد.

او برای تنبیه دور از بازیکنان اصلی امروز با تیم زیر 21 سال منچستریونایتد در کمپ کارینگتون تمرین کرد.

تن هاگ در نشست خبری پیش از دیدار هفته یازدهم مقابل چلسی به سوالات خبرنگاران درباره وضعیت رونالدو پاسخ داد.

تن هاگ در پاسخ به این سوال که پس از خروج رونالدو در روز چهارشنبه در جریان پیروزی مقابل تاتنهام چه گفته شد؟ اظهار داشت: "این بین من و کریستیانو است. من فکر می‌کنم بیانیه نیز واضح است."

آیا او نقشی در آینده دارد؟ تن هاگ ادامه داد: "بله. آن هم در بیانیه اعلام شد. او بخش مهمی از تیم را ایفا می‌کند.

آیا رونالدو از آمدن به داخل زمین در روز چهارشنبه خودداری کرد؟ سرمربی هلندی پاسخ داد: "بله. من سرمربی هستم. من مسئول فرهنگ برتر ورزش در اینجا هستم ... و باید استانداردها و ارزش‌ها را تعیین کنم و آن‌ها را کنترل کنم."

او ادامه داد: "ما در یک تیم هستیم، در یک تیم استانداردهایی داریم، ارزش‌هایی داریم... و من باید آن را کنترل کنم. بنابراین بعد از رایو وایکانو [زمانی که رونالدو و دیگران زودتر از ورزشگاه رفتند] به او گفتم که این غیرقابل قبول است. اما او تنها نبود. این برای همه است.

بار دوم، عواقبی خواهد داشت. ... این همان کاری است که ما انجام دادیم، فردا برای او [در مقابل چلسی] دلتنگ می‌شویم، این برای ما و تیم یک دلتنگی است، اما فکر می‌کنم برای نگرش، برای ذهنیت گروه مهم است. حالا ما باید روی چلسی تمرکز کنیم و این مهمترین چیز است."

نظر شما