شناسهٔ خبر: 56708705 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تسهیلات ۲ میلیارد تومانی به ۹۴ نفر در سوادکوه

رئیس اداره امداد سوادکوه از پرداخت تسهیلات ۲ میلیارد تومانی به ۹۴ نفر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، علی عابدی‌ در بازدید از کارگاه‌های اشتغال این شهرستان از ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به مدد‌جویان کمیته امداد امام خمینی سوادکوه خبر داد و گفت: ۵۱ نفر از مددجویان امداد سوادکوه از خدمات تسهیلات قرض الحسنه امداد ولایت برخوردار شده اند.

رئیس اداره امداد سوادکوه، افزود: ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه با هدف گره‌گشایی مشکلات محرومین با همت خیرین یکی از اهداف این نهاد است.

وی خاطر نشان کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت زیر نظر کمیته امداد با مجوز بانک مرکزی و پشتیبانی بانک ملی در بخش های مختلف درمانی، ودیعه مسکن، احداث و تعمیرات مسکن، کارگشایی، اشتغال، فرهنگی و تحصیلی با روش‌های جذب منابع از طریق سپرده‌گزاری خیرین، قرض ماندگار مردم نوع‌دوست، هم‌افزایی با بانکها اقدام به پرداخت تسهیلات به نیازمندان می‌کند.

وی اظهار کرد: تاکنون به ۵۱ نیازمند سوادکوهی مبلغ ۸۰۰ و بیست میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شد.

عابدی، افزود: از طریق هم‌افزایی با بانک‌های عامل شهرستان ۴۳ نفر به مبلغ ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه مسکن و درمانی پرداخت شد.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون مبلغ ۲ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان به ۹۴ نفر در سوادکوه توسط کمیته امداد امام خمینی تسهیلات داده‌ شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

نظر شما