شناسهٔ خبر: 56704238 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ژوزه مورایس: دوست دارم بیشتر فوتبال ببینم تا اینکه جنگ و دعوا با داور داشته باشیم

سرمربی سپاهان گفت: خواسته من در بازی فردا پیروزی است و تمام تمرکزمان را برای این موضوع می گذاریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، ژوزه مورایس در نشست خبری قبل از بازی تیم های سپاهان و تراکتور اظهار کرد: نخستین باری است درکشوری حضور دارم که یک هفته را به نام ورزش نام گذاری کردند و این موضوع برای من جالب است. عاشق ورزش هستم و با آن بزرگ شدم، تمام اتفاقات زندگی من و دوستان من از ورزش هستند. ورزش عشق، شادابی، اتحاد و خوشحالی دارد.

وی ادامه داد: مسابقه فردا یک بازی دوستانه است که تیم بهتر پیروز میدان می شود، اما همه متحد یک کشور و فوتبال هستیم. رقابت وجود دارد ولی در آخر همه دوست هستیم و این مسابقات فقط یک بازی است و نباید فراموش کنیم انسان هستیم. دوست دارم در مسابقه بیشتر بازی فوتبال ببینم تا اینکه جنگ، دعوا و بحث با داور داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه به تیم تراکتور احترام می گذارم، تصریح کرد: خواسته من در بازی فردا پیروزی است و تمام تمرکزمان را برای این موضوع می گذاریم. در مسابقه فردا کری وجود ندارد بلکه بحث مهارت و انرژی است. کیفیت، تمرکز و ارتباط با بازیکنان از زیبایی های فوتبال است.

مورایس در خصوص توپ طلا کریم بنزما، گفت: وقتی برای نخستین بار با کریم صحبت کردم، این بازیکن گل نمی زد و خوشحال نبود که جلسه ای با سرمربی داشت و مورینیو هم به دلیل اینکه زبان فرانسه من خوب است، خواست که در جلسه باشم. در آن جلسه کریم به مورینیو گفت می خواهی گل بزنم، مورینیو هم حرف اورا تایید کرد، بعد از آن جلسه کریم روند گلزنی خود را شروع کرد. 

وی اضافه کرد: کریم بازیکن عالی است، همیشه بازیکنان آدم های خوبی هستند. این بازیکن شخصیت متفاوتی دارد، هیچوقت ناراحت نمی شد و همیشه لبخند روی لب دارد. زمانی که رونالدو در رئال بود، کریم کار های زیادی برای گلزنی این بازیکن انجام داد و با کسب تجربه ای که کرد، به چیزی که حقش بود رسید.

نظر شما