شناسهٔ خبر: 56704064 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

صمدی: نخستین برد فشار روانی تیم را کم کرد

صاحب‌خبر -

سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک خراسان پس از پیروزی برابر گیتی پسند گفت: شکست‌های متوالی فشار زیادی روی تیم گذاشته و کار را برای شاگردانم سخت کرده بود، اما امیدوارم در ادامه روند مسابقات برایمان بهتر شود.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته پنجم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه 27 مهرماه) با هفت دیدار در شهرهای گرگان، سیرجان، رشت، مریوان، مشهد، تهران و یزد پیگیری شد.

تیم بدون برد نیان الکترونیک خراسان این هفته در سالن مهران میزبان گیتی‌پسند اصفهان بود و با شکست سه بر یک حریف به نخستین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت و چهار  امتیازی شد.

حامد صمدی درخصوص دیدار مقابل گیتی پسند اصفهان اظهار کرد: مسابقه خوبی بود و نماینده اصفهان نشان داد که یکی از تیم‌های خوب و با برنامه لیگ امسال است.

وی با اشاره به شکست‌های نیان الکترونیک در هفته‌های گذشته خاطرنشان کرد: در چهار هفته ابتدایی لیگ، هیچ تیمی شرایط ما را نداشت. سه بازی خارج از خانه در شمال کشور داشتیم که با توجه به گرمای هوا، شرایط آب و هوایی سختی را رقم زده بود. با توجه به این که آخرین تیمی بودیم که وارد لیگ برتر شدیم، زمان کمی برای تمرینات داشتتیم و حریفان ما هم تیم‌های خوبی بودند. هورسان رامسر و پاس گرگان ثابت کرده‌اند که از تیم‌های با کیفیت لیگ هستند.

سرمربی تیم نیان الکترونیک خراسان ادامه داد: توقع از تیم نیان زیاد است و شکست‌ در مسابقات گذشته باعث شده بود فشار زیادی روی بازیکنان باشد که همین مساله کار را سخت کرده بود. بازی کردن تحت فشار دشوار است و خارج شدن از این بحران کار سخت‌تری است.

صمدی افزود: خوشبختانه توانستیم با تلاش بازیکنان و کادر فنی، نتیجه بگیریم و از این شرایط تحت فشار خارج شویم.  تیم ما مقداری دیر تشکیل شد و هرچه زمان بیشتری بگذرد و به جلو برویم، رفاقت‌ها و هماهنگی‌های تیمی بیشتر می‌شود. امیدوارم این پیروزی‌ها ادامه داشته باشد و شرمنده هوادارهای مشهدی نشویم.

وی درخصوص دیدارهای بعدی نیان الکترونیک عنوان کرد: تمام تیم‌های لیگ با کیفیت هستند و مهره‌های خوبی در اختیار دارند. بازیکنان نیان در بعضی پست‌ها از نظر سنی و تجربه‌ای متفاوت از یکدیگر هستند که تلاش می‌کنیم با تلاش و تمرینات بیشتر، روز به روز بهتر شویم و به نتایج بهتری دست یابیم.

تیم‌های نیان الکترونیک خراسان، فولاد سیرجان ایرانیان، راه‌یاب ملل مریوان، پاس گرگان، هورسان رامسر، لبنیات هراز آمل و شهداب یزد در دیدارهای این هفته لیگ برتر مردان برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

نظر شما