شناسهٔ خبر: 56699670 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نخستین بنچمارک پردازشی گلکسی S23 در گیک‌بنچ فاش شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که نخستین بنچمارک پردازشی گلکسی S23 با تراشه Snapdragon 8 Gen 2 در گیک‌بنچ فاش شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، نسل بعدی گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ یعنی خانواده گلکسی S23 احتمالاً مانند مدل‌های کنونی این گوشی‌ها شامل سه نسخه استاندارد، پلاس و اولترا خواهند بود. تصویری از بنچمارک گلکسی S23 سامسونگ در توئیتر به اشتراک گذاشته شده است که بعضی از مشخصات این محصول و همچنین امتیاز عملکرد چند هسته‌ای و تک هسته‌ای آن را نشان می‌دهد.

براساس داده‌های ارائه شده، گلکسی S23 با شماره مدل SM-S911U از تراشه Snapdragon 8 Gen 2 بهره خواهد برد. این پردازنده شامل یک هسته اصلی با فرکانس ۳.۳۶ گیگاهرتز، سه هسته با فرکانس ۲.۰۲ گیگاهرتز و چهار هسته کارآمد با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های گلکسی S23 که براساس معیار گیک‌بنچ به دست آمده است می‌توان به پردازنده گرافیکی Adreno 740 و هشت گیگابایت رم اشاره کرد.

علاوه بر این انتظار می‌رود این دستگاه به صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و نسخه جدید رابط کاربری سفارشی سامسونگ موسوم به One UI عرضه شود. براساس نتایج گیک‌بنچ، گلکسی S23 در بخش عملکرد چند هسته‌ای و تک هسته‌ای به ترتیب امتیاز ۴۵۹۷ و ۱۵۲۴ را به‌دست آورده است. مطالب ارائه شده نشان می‌دهد که ظرفیت باتری نسل بعدی پرچم‌داران سامسونگ نسبت به مدل‌های کنونی این گوشی‌های تغییر چندانی نخواهد کرد.

نظر شما