شناسهٔ خبر: 56699280 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون استاندار تاکید کرد؛

باید برای احداث شهرک صنعتی تولید محتوا اقدام اساسی کرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با اشاره به راه‌اندازی شهرک تولید محتوا گفت: باید برای احداث این شهرک در استان که جزو مصوبات سفر رئیس جمهور است اقدامات اساسی انجام داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مهدی رجحانی با اعلام این خبر تصریح کرد: یکی از مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان قزوین ایجاد شهرک تولید محتوا در استان بوده و احداث این شهرک برای نخستین بار در سطح کشور انجام شده و کاری بسیار بزرگ و مهمی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه مدت‌هاست بر اجرایی شدن این مصوبه تمرکز داریم اظهار کرد: برای اجرایی شدن و بهره برداری این طرح نیازمند ورود تعدادی از ارگان‌ها و دستگاه‌ها در سطح ملی هستیم.

رجحانی با اشاره به اینکه ، سازمان اوقاف و امور خیریه می‌تواند یکی از سازمان‌های باظرفیت در این خصوص باشد، گفت: سازمان اوقاف می‌تواند در این زمینه ورود کند، از همین جهت با طرح موضوع و مذاکرات صورت گرفته با مسئولان این سازمان در راستای توسعه این شهرک سرمایه گذاری شود.

این مسئول استانی خاطرنشان کرد: نیاز داریم در راستای ساخت این شهرک و ایجاد تجهیزات نرم افزاری و زیرساخت‌های غیر ساختمانی مذاکراتی با دستگاه‌های دیگر انجام شود تا با جذب سرمایه گذار شاهد تکمیل هرچه زودتر این روند باشیم.

وی همچنین یادآور شد: در فضای امروز ایران احداث شهرک تولید محتوا یک ضرورت بوده و رویکرد سازمان اوقاف، مدیران استانی و کشوری این مجموعه کارساز  است چرا که سازوکار تفکرات مدیران و مسئولان با موضوع وقف و پویایی تفکر اقتصادی حاکم بر دارایی‌های سازمان مربوطه سبب قرار‌گیری این سرمایه عظیم ملی در مسیرتوسعه کشور در آینده می‌شود.

نظر شما