شناسهٔ خبر: 5667226 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قزوین؛

شرکت شهرک های صنعتی و اداره کل تعاون، کار و رفاه قزوین تفاهم نامه همکاری امضاء کردند

شرکت های شهرک های صنعتی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای استفاده از ظرفیت های یکدیگر در حل مسایل مربوط به حوزه کار و تولید تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از قزوین؛ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت این تفاهم نامه به منظور گسترش همکاری‌ها، تقویت مشارکت و استفاده بهینه از منابع، ظرفیت‌ها و امکانات و توانایی های علمی و فنی موجود استان امضا شده است.

ناصحی از جمله اهداف این تفاهم نامه را حمایت از اجرای طرح های صنعتی کوچک در شهرکها ، همکاری برای برگزاری دوره‌های آموزشی برای توانمند سازی شاغلین بنگاه های اقتصادی ، کمک به حل مشکلات بین کارگران و کارفرمایان واحدهای صنعتی و تعاونی‌های مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان و پرداخت یارانه به شرکت های تعاونی از طریق تشکیل شورای سازش عنوان کرد.

وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه، در جهت تسریع در امور واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی برای جذب نیروی کار با استقرار واحدهای کاریابی در این شهرکها و نواحی صنعتی به وسیله شرکتهای خدماتی زمینه مناسبی برای معرفی نیروهای جویای کار به کارخانجات فراهم خواهد شد.

استان قزوین دارای 12 شهرک و ناحیه صنعتی به بهره برداری رسیده است که حدود 650 واحد تولیدی در آنها به فعالیت می پردازند.

انتهای پیام/ز

نظر شما