شناسهٔ خبر: 56668353 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

استاندار مازندران خبر داد

احداث شهرک دامپروری 5 هزار راسی در کیاسر

استاندار مازندران گفت: احداث شهرک دامپروری 5 هزار راسی در کیاسر در دستور کار قرار گرفت.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرآنلاین از مازندران، سیدمحمود حسینی پور به مناسبت ۲۴ مهر ماه، سالروز سفر مقام معظم رهبری به روستای اروست چهاردانگه در جمع مردم این منطقه گفت: جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرک صنعتی کیاسر ب29 مصوبه داشت که احداث شهرک دامپروری 5 هزار راسی توسط شرکت زرین عصاره شمال حسب دستور استاندار مازندران از مصوبات مهم این نشست بوده است .
وی افزود: مقرر شد؛ احداث پروژه دامپروری اشراق با اعطای تسهیلات تبصره 18 توسط سازمان جهاد کشاورزی تا پایان سال به بهره برداری برسد و طی 3 ماه آینده فاز اول شرکت لبنی آرین سعید مورد بهره برداری قرار می گیرد
استاندار مازندران با عنوان اینکه ۲۷ سال قبل رهبر معظم انقلاب به روستای اروست قدم گذاشتند که باعث برکات زیادی شده است و توفیقی برای مردم این منطقه بوده است، گفت: در این سفر 80 مصوبه داشتیم که تاکنون بیشترین میزان مصوبه در بین سفرهای شهرستانی بوده است. ‎
وی بیان کرد: فعال کردن اقتصاد روستا یکی از اولویت های اساسی دولت سیزدهم است و باید با برنامه ریزی اصولی روند مهاجرت معکوس جوانان روستا فراهم شود. وظیفه دولت آن است که در چهار دانگه بستر توسعه اقتصاد را فراهم کند تا با فراهم شدن شرایط کار، بیکاری در در روستاها ریشه کن شود.
استاندارمازندران به مناسبت ۲۴ مهر ماه، سالروز سفر مقام معظم رهبری به روستای اروست چهاردانگه در جمع مردم این منطقه گفت:با تلاش های شبانه روزی و مدیریت جهادی شرکت آب و فاضلاب در این سفر پروژه آب رسانی به 8 روستای پشرت و کوات، قلعه سر و مالخواست، اروست و کردمیر، ولویه علیا و سفلی، اراء و تلمادره، مورد بهره برداری قرار گرفته است.
48

نظر شما