شناسهٔ خبر: 56663660 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

قادری: تراکتور به زودی به جمع مدعیان اضافه می‌شود/ مقابل سپاهان فقط برد می‌خواهیم

مدافع تراکتور در مورد بازی با نفت مسجد سلیمان صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

آرش قادری در گفتگو با ایلنا در خصوص برتری تراکتور مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: همانطور که می‌دانستیم بازی سختی داشتیم و حریف ما را تحت فشار قرار داد ولی خب هدف ما روی پیروزی و کسب سه امتیاز بود و خیلی به آن نیاز داشتیم و خدا را شکر با تلاش به نتیجه دلخواه‌مان رسیدیم و با پیروزی بازی را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: تا اینجای کار عملکرد پر فراز و نشیبی داشتیم ولی شرایط فنی تیم خوب است و قبلاً هم گفته بودیم اگر به این تیم زمان داده شود می‌تواند نتایج قابل قبولی کسب کند و حالا امیدوارم در ادامه راه بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و هواداران را خوشحال کنیم.

مدافع تراکتور در مورد وضعیت تراکتور در جدول گفت: همانطور که گفتم ما به خاطر تغییرات زیاد شروع خوبی در فصل نداشتیم و تازه هم 9 هفته گذشته و هنوز برای قضاوت در مورد جدول زود است. تیم ما در حال بهتر شدن است و شک نکنید در ادامه نتایج بهتری کسب خواهیم کرد و به جمع مدعیان بالای جدول اضافه خواهیم شد. تراکتور همیشه باید مدعی باشد و انتظارات زیادی از ما وجود دارد.

قادری درباره دیدار مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر گفت: بازی خیلی سختی داریم و نیازی به گفتن ندارد که سپاهان چه تیم خوب و با کیفیتی است ولی ما قرار نیست برای شکست یا تساوی به مصاف سپاهان برویم و وقتی توانستیم تیمی مثل پرسپولیس را در تهران شکست دهیم توانایی بردن سپاهان در اصهفان را هم داریم و اگر سه امتیاز این بازی را کسب کنیم شرایط مان هم از لحاظ امتیازی و جدولی به مراتب بهتر خواهد شد هم از لحاظ روحی و روانی در تیم شرایط خوبی ایجاد می‌شود.

نظر شما