شناسهٔ خبر: 56657901 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

وزیر آموزش و پرورش:

دانش‌آموز بازداشتی به دلیل اغتشاشات نداریم

صاحب‌خبر -

 

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه کلاس‌های درس و مدارس دایر است، گفت: بر اساس آنچه از مسئولان مربوطه کسب اطلاع کردم، دانش‌آموز بازداشتی و دستگیر شده نداریم.
یوسف نوری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که چه تعداد دانش‌آموز در اغتشاشات اخیر دستگیر شدند، اظهار داشت: دانش‌آموز بازداشتی و زندانی در این خصوص نداریم؛ در کانون اصلاح و تربیت قبل از این اغتشاشات، نوجوانانی حضور داشتند که ترک تحصیل کرده بودند و به دلیل بزهی که انجام داده بودند در آن مکان تحت آموزش و تربیت بودند.
نوری ادامه داد: دانش‌آموزان اگر موردی داشته باشند در مراکز مشاوره مدرسه راهنمایی می‌شوند لذا تعبیری که دانش‌آموزان به مراکز کانون اصلاح و تربیت منتقل می‌شوند، تعبیر مناسبی نبوده است. وی درباره اینکه رسانه‌های معاند از کشته شدن دانش‌آموزان در اغتشاشات خبر دادند، گفت: چنین چیزی نداریم. روز شنبه یک مورد را در اردبیل اعلام کردند که اصلا چنین چیزی، مبنا ندارد.
وزیر آموزش و پرورش در واکنش به این جمله که عنوان شده است برخی دانش‌آموزان در این جریانات در کشور مورد ضرب و جرح قرار گرفته‌اند، افزود: ما از گل نازک‌تر با دانش‌آموزان حرف نمی‌زنیم. مورد برخورد با دانش‌آموزان را هم ندیده‌ام؛ بر اساس آنچه از مسئولان مربوطه کسب اطلاع کردم، دانش‌آموز بازداشتی و دستگیر شده نداریم.
نوری با بیان اینکه کلاس‌های درس در مدارس دایر است، تصریح کرد: ممکن است در درون مدرسه، برخی دانش‌آموزان، ابهامات، سؤالات یا انتقاداتی داشته باشند که با عوامل مدرسه گفت‌وگو می‌کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما