شناسهٔ خبر: 56657185 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پخش زنده مراسم توپ طلا 2022 امروز 25 مهر 1401

صاحب‌خبر -

پخش زنده مراسم توپ طلا 2022 امروز 25 مهر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. امشب برنده توپ طلای فصل 2022 مشخص می‌شود.

توپ طلا در حالی وارد شصت و ششمین دوره خود می‌شود که قرار است مراسم اهدای جوایز در سه ماهه سوم سال برگزار شود، زیرا عملکردها برای یک فصل در نظر گرفته می‌شود نه یک سال.

لیونل مسی رکوردار کسب این جایزه با هفت توپ طلا است که آخرین توپ طلای وی در سال 2021 با حواشی بسیاری مواجه شده بود، پس از او کریستیانو رونالدو با مجموع پنج عنوان که آخرین بار در سال ۲۰۱۷ بوده قراردارد.

الکسیس پوتیاس نیز آخرین عنوان توپ طلای زنان را به دست آورد. برای تماشای پخش زنده مراسم توپ طلا امشب 25 مهر 1401 در ساعت شروع رویداد از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده مراسم توپ طلای 2022 امشب 25 مهر 1401

پخش زنده مراسم توپ طلا 2022 امروز 25 مهر 1401

مراسم توپ طلای ۲۰۲۲ در تاریخ هفدهم اکتبر ۲۰۲۲ (بیست‌وپنجم مهر ۱۴۰۱) در تئاتر دو شاتل پاریس برگزار می‌شود. زمان شروع مراسم، ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر به وقت محلی (۲:۳۰ بعد از ظهر به وقت شرقی) است و تا ساعت ۱۱ بعد از ظهر به وقت شرقی (۶ بعد از ظهر به وقت شرقی) ادامه خواهد داشت.

علاوه بر اعلام توپ طلای مردان، برنده بخش زنان، جایزه کوپا که به بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال اهدا می‌شود و همچنین جایزه لو یاشین (شناسایی بهترین دروازه‌بان) نیز مشخص و اهدا خواهد شد.

کریم بنزما نامزد اصلی توپ طلا 2022 است، زیرا مهاجم فرانسوی در مسیر حذف تیم‌هایی همانند پاری سن ژرمن و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان به رئال مادرید کمک شایانی کرد و عنصر مهم قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بود.

سادیو مانه، محمد صلاح، روبرت لواندوفسکی و کیلیان امباپه از دیگر بازیکنان محتمل برای دریافت این جایزه هستند.

انتهای پیام

نظر شما