شناسهٔ خبر: 56605635 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بادرنگین: دو هفته سخت را پشت سر گذاشتیم/ دوست داریم دربی در شهرمان برگزار شود

سرمربی تیم والیبال مس رفسنجان گفت: بازیکنان دو هفته سخت و پرفشار را از نظر روانی و فیزیکی پشت سر گذاشتند و تمرین کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اسماعیل بادرنگین پس از مسابقه برابر شهرداری ارومیه ضمن خسته نباشید به این تیم اظهار کرد: شهرداری ارومیه تیمی است که دقایق آخر پیش از شروع لیگ بسته شد و بازیکنان با تجربه ای در این تیم وجود دارند.

وی با اشاره به سالن 9 دی محل برگزاری این مسابقه عنوان کرد: اگر مسابقه با سیرجان در این سالن برگزار می‌شد حتما با نتیجه‌ای دیگری روبرو می‌شدیم. از فدراسیون تقاضا می‌کنیم که بررسی کند و پیگیر این مسئله می‌شویم که مهم‌ترین بازی است و دوست داریم دربی در شهرمان برگزار شود.

گفتنی است سازمان لیگ فدراسیون والیبال در هفته نخست لیگ برتر مردان به دلیل بدهی تیم مس رفسنجان به بازیکنان، کادر فنی و فدراسیون، اجازه بازی به این تیم برابر سیرجان را نداد و نماینده مس با شکست فنی سه بر صفر روبرو شد.

وی افزود: بازیکنان دو هفته سخت و پرفشار را از نظر روانی و فیزیکی پشت سر گذاشتند و تمرین کردند. در این دیدار دو ست اول نتیجه به نفع ما بود و در ست سوم شهرداری ارومیه مسابقه را به نفع خود پیش برد. در ست چهارم با مدیریت بازیکنان توانستیم پیروز این رقابت باشیم.

وی در پایان عنوان کرد: داوری امروز با اشتباهات این چنینی به ضرر مس بود ولی این اتفاقات بسیار طبیعی است. برای این اشتباهات یک ویدئو چک لازم است و مشکل دیگری وجود ندارد.

تیم‌های پیکان تهران، شهداب یزد، لبنیات هراز آمل، مس رفسنجان، ایفاسرام اردکان، پاس گرگان و فولاد سیرجان ایرانیان در هفته سوم لیگ برتر مردان برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

پایان پیام/

نظر شما