شناسهٔ خبر: 56591979 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

لیگ قهرمانان اروپا| شکست میلان در خانه و تساوی رئال مقابل شاختار

دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا با شکست میلان در خانه آغاز شد.

صاحب‌خبر -

جی پلاس، شب اول از هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا با برد دوباره چلسی مقابل میلان و توفق تیم‌های رئال‌مادرید، پاری‌سن‌ژرمن و دورتموند خاتمه پیدا کرد.

در گروه E، در ورزشگاه سن‌سیرو، میلان مقابل چلسی مثل بازی رفت تن به شکست داد، این مرتبه با نتیجه ۲-۰. در دقیقه ۲۱ جورجینیو از روی نقطه‌پنالتی گل نخست را زد و دقیقه ۳۴ اوبامیانگ گل دوم را به ثمر رساند. در دیگر بازی این گروه، دیناموزاگرب در خانه‌اش ردبول سالزبورگ صدرنشین را با نتیجه ۱-۱ متوقف کرد. لیوبیچیچ در دقیقه ۴۰ گلزنی کرد تا گل سیوالد در دقیقه ۲۱ بی‌ثمر شود. چلسی با ۷ امتیاز صدر جدول را گرفت، سالزبورگ ۶ امتیازی دوم است و میلان و دینامو با ۴ امتیاز سوم و چهارم هستند.

در گروه F، رئال‌مادرید که هفته آینده باید در ال‌کلاسیکو به میدان برود، مقابل شاختار به تساوی ۱-۱ رسید. ابتدا شاختار دقیقه ۴۶ توسط زوبکوف به گل رسید، اما دقیقه ۵+۹۰ رودیگر گل تساوی را زد تا مهمان شکست نخورد. در دیگر بازی این گروه، سلتیک مقابل مهمانش لایپزیش ۲-۰ شکست خورد. ورنر و فورسبرگ در دقایق ۷۵ و ۸۴ گل‌های تیم آلمانی را زدند. در این گروه، رئال‌مادرید با ۱۰ امتیاز به صعود نزدیک‌تر شد و لایپزیش، شاختار و سلتیک با ۶، ۵ و یک امتیاز در رده‌های بعدی هستند.

IMG_20221012_004226_091

نظر شما