شناسهٔ خبر: 56589546 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس/ گزارش بعضی دستگاه‌ها درباره عفاف و حجاب با واقعیات جامعه مغایرت دارد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: موضوع سومدیریت و تخلف در اجرای قانون از سوی دستگاه‌های متولی عفاف و حجاب در کمیسیون فرهنگی بررسی شد که بعضی از گزارش‌های ارائه شده توسط دستگاه‌های مسئول در این باره با واقعیات موجود در جامعه مغایر است.

صاحب‌خبر -

احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به جزئیاتی از جلسه امروز این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز درخواست جمعی از نمایندگان درباره تحقیق و بررسی درباره سوءمدیریت‌ها و تخلف از اجرای قانون در حوزه عفاف و حجاب در قالب تبصره یک ماده 45 قانون آیین‌نامه داخلی مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و علوم، تحقیقات و فناوری و نمایندگان دیگر دستگاه‌های متولی در حوزه عفاف و حجاب در کمیسیون حضور داشتند و گزارش‌های خود را ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: واقعیت این است که گزارشی که از سوی  بعضی از دستگاه‌های متولی درباره عفاف و حجاب در این جلسه ارائه شد با واقعیات موجود در جامعه مغایرت داشت. راستینه: 

راستینه خاطرنشان کرد: کمیسیون فرهنگی گزارش‌های ارائه شده توسط دستگاه‌های مسئول در حوزه عفاف و حجاب را جمع‌بندی و ضمن ارائه پیشنهادات خود در این خصوص گزارش جامع خود را در این باره برای قرائت به صحن مجلس ارائه خواهد کرد.

پایان پیام/

نظر شما