شناسهٔ خبر: 56588343 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

تذکر نماینده مجلس به وزیر آموزش و پرورش درباره وضعیت پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان و فرهنگیان

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر نماینده بافق به وزیر آموزش و پرورش درباره لزوم چاره‌اندیشی برای پرداخت به موقع پاداش پایان خدمت معلمان و فرهنگیان را قرائت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ سیدمحسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

 

-تذکر محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مهریز به وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر ضرورت تسریع در پرداخت خسارات وارده به کشاورزان و باغداران به علت سرمازدگی و تعیین تکلیف تسهیلات آنها و تذکر به وزیر صنعت مبنی بر لزوم نظارت بر کیفیت محصولات عرضه شده در بازار و تذکر دیگری به وزیر آموزش و پرورش مبنی بر لزوم چاره اندیشی برای پرداخت به موقع پاداش پایان خدمت فرهنگیان و تذکر دیگری به وزیر نفت مبنی بر ضرورت انجام هماهنگی و کار کارشناسی دقیق پیش از کاهش سهمیه سوخت وسایل نقلیه.

 

-تذکر زهرا شیخی نماینده اصفهان و جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور مبنی بر ضرورت تخلیه به موقع کشتی های حامل اقلام استراتژیک در بنادر کشور.


-تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و جمعی از نمایندگان به وزیر کشور مبنی بر لزوم اقدام به کاهش جمعیت اتباع بیگانه در شهرستان های شاهین شهر، میمه و برخوار به یک پنجم جمعیت فعلی و تذکر به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر کشور مبنی بر لزوم تبیین افکار عمومی در خصوص محل هزینه کرد درآمدهای جاری شرکت منحله رهگشای ناجی پارس و تذکر دیگری به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر ارتباطات مبنی بر لزوم اقدام به رفع اشکالات ارسال پیامک های تلفن های همراه.

 

-تذکر محمد سرگزی نماینده زابل به وزیر کشور مبنی بر لزوم پرداخت خسارت نکشت به کشاورزان سیستان.

 

-تذکر صدیف بدری نماینده اردبیل به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر لزوم تسریع در پرداخت بهای گندم خریداری شده از کشاورزان استان اردبیل و تذکر دیگری به وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر لزوم پرداخت بهای مرغ های خریداری شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی.

 

-تذکر حسن همتی نماینده شاهین دژ و تکاب و جمعی از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر لزوم تسریع در پرداخت طلب کشاورزان به شهرستان های شاهین دژ و تکاب و تذکر به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر بهداشت مبنی بر لزوم توجه به وضعیت بهداشتی و درمانی شهرستان های شاهین دژ و تکاب.

 

-تذکر علی اکبر علیزاده برمی و احمد محرم‌زاده یخفروزان و جمعی از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر لزوم تسریع در پرداخت مطالبات گندمکاران و تذکر دیگری به وزیر امور خارجه مبنی بر لزوم هماهنگی با مقامات و مسئولان عراقی در خصوص تحویل پیکر درگذشتگان سفر اربعین.

 

-تذکر علیرضا ورناصری قندعلی نماینده مسجدسلیمان و جمعی از نمایندگان به وزیر ورزش مبنی بر ضرورت بررسی اعتراضات تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در بازی با پرسپولیس.

 

-تذکر عباس جهانگیرزاده نماینده پارس آباد به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر نیرو مبنی بر ضرورت رسیدگی به سوءمدیریت در توزیع آب و توسعه شبکه آبیاری دشت مغان.

نظر شما