به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، آزمون استخدامی دانشگاههای علومپزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال ۱۴۰۱، از ساعت ۸:۳۰ صبح جمعه ۲۲ مهرماه در ۳۱ شهرستان برگزار میشود.
کارت شرکت در آزمون از امروز سه شنبه ۱۹ مهرماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار میگیرد. متقاضیان آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامهای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و...) و یا اطلاعات ثبتنامی (شماره پرونده ، شماره سریال و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه کنند و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعهکنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.
چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمیشود، لازم است با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان و ورود به سامانه پاسخگویی سازمان سنجش و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبتنام اقدامکنند.
با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۷، ۱۱، ۱۲، ۱۵، ۱۶، ۲۰و ۲۱ (شامل نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، دین، سهمیه ۵ درصد ایثارگران، وضعیت اشتغال، تاریخ فارغالتحصیلی، معدل، وضعیت تاهل و شاغل در مراکز درمانی کرونا) کارت شرکت در آزمون مشاهدهکردند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا روز جمعه ۲۲ مهر منحصراً به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدامکنند. بعد از این تاریخ امکان اعمال و اصلاح موارد ذکر شده امکان پذیر نخواهد بود.
در صورتی که داوطلبان در بندهای ۳، ۸ و ۹ (جنسیت، معلولیت و شدت معلولیت) تفاوتی مشاهده نمودند ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول ذیل) مراجعه نمایند. لازم به تاکید است تغییر رشته شغلی در این آزمون امکانپذیر نیست.
چنانچه کارت شرکت در آزمون متقاضی فاقد عکس است یا چنانچه عکس روی کارت دارای اشکالاتی همچون فاقد مُهر بودن، واضح نبودن عکس و یا عکس اشتباهی است؛ ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴ ×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجهی رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعهکنند تا مشکل را برطرفکنند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف شناخته میشود. همچنین سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر متقاضی براساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبتنام که توسط خود متقاضی تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.
متقاضیان برای رفع مشکلات احتمالی میتوانند روز پنجشنبه ۲۱ مهر، از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲ و بعدازظهر از ساعت ۱۴ الی ۱۷ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور در واحد رفع نقص مراجعهکنند. شرکتکنندگان برای اطلاع از محل باجههای رفع نقض کارت میتوانند به درگاه اطلاعرسانی سازمان سنجش مراجعهکنند.
جزییات برگزاری آزمون «جامعه مشاوران رسمی مالیاتی» اعلام شد
پنجمین آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال ۱۴۰۱ جمعه ۲۲ مهرماه در ۳۱ شهرستان کشور برگزار میشود. فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت ۸:۳۰ آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.
کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه ۱۹ مهرماه برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. به همین منظور متقاضیان آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامهای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و...) و یا اطلاعات ثبتنامی (شماره پرونده، شماره سریال و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.
چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمیشود، لازم است با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبتنام اقدام نماید. لازم به ذکر است این امکان برای متقاضیانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی عضویت داشته باشند. لذا ضرورت دارد متقاضیانی که اطلاعات فوق را مفقود نموده اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.
فردا، آخرین مهلت ثبتنام غیرحضوری مقطع کارشناسی پیامنور
مهلت ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی سال ۱۴۰۱ دانشگاه پیام نور ۲۰ مهرماه به پایان میرسد.
بر اساس اعلام مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دانشجویان توجه داشته باشند، در صورتی که بنا بر اختلالات اینترنتی امکان ثبت نام اولیه و غیرحضوری برایتان مقدور نیست میتوانند به صورت حضوری در بازه زمانی تعیین شده به مرکز محل قبولی خود مراجعه کنند.
دانشجویان برای ثبتنام غیر حضوری باید وارد سامانه گلستان دانشگاه پیام نور به نشانی reg.pnu.ac.ir و یا osreg.pnu.ac.ir شده و پس از انتخاب گزینه ورود به سیستم، گزینهورود به سامانه با استفاده از اطلاعات خواسته شده (طبق دستورالعمل مندرج سایت) و گزینه آموزش و "دانشجو" را از منوی سایت انتخاب کنند و وارد قسمت "پذیرش غیرحضوری" و "پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود" شوند. دانشجویان در انتها باید نسبت به تکمیل فرمهای ثبتنام و بارگذاری مدارک اقدام کنند.
انتهای پیام/
نظر شما