شناسهٔ خبر: 56562676 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

در گفت‌وگو با ایسکانیوز مطرح شد؛

روایت محمد فیلی از اوضاع اخیر کشور / باید حافظ ایران باشیم

بازیگر سریال چاردیواری با بیان اینکه ما باید حافظ کشورمان ایران باشیم گفت: باید شرایط به‌وجود آمده در کشور را به‌گونه‌ای مدیریت کرد تا با اخباری که از گوشه و کنار می‌شنویم روبرو نباشیم.

صاحب‌خبر -

محمد فیلی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره ناآرامی های اخیر کشور اظهار کرد: مطالبات مردم و تمام مشکلاتی که پیش آمده درست است و اعتراض هم حق مردم است.

وی با بیان اینکه ما باید حافظ کشورمان ایران باشیم، ادامه داد: در اتفاقات رخ داده بالاخره یک طرف باید کوتاه بیاید چرا که کنش، واکنش به همراه دارد، باید این شرایط را به‌گونه‌ای مدیریت کرد تا با اخباری که از گوشه و کنار می‌شنویم روبرو نباشیم. آرزوی من این است که مردم در شرایط بهتری زندگی کنند.

وی ادامه داد: در این قضایا نیز همانند همیشه هنرمندان در کنار مردم هستند چرا که این مردم هستند که یک هنرمند را به اوج می‌رسانند و بالعکس.

فیلی همچنین در ادامه با اشاره به سفر پیشکسوتان به مشهد مقدس عنوان کرد: هفته گذشته به سفر سالیانه هنرمندان پیشکسوت که در مشهد مقدس برگزار شد، رفتیم. البته این برنامه‌ای بود که هر ساله برگزار می‌شد اما به دلیل شرایط کرونا دو سالی بود که چنین اتفاقی رخ نمی‌داد.

وی ادامه داد: برخی به صورت مغرضانه اقدام به شایعه‌پراکنی کرده و عنوان کردند که ما در این شرایط به دنبال خوش‌گذرانی بوده و به این سفر رفته‌ایم تا در پی عیش و نوش خود باشیم اما خدا می‌داند که چنین نبوده است و باید بگویم که این سفر تنها یک برنامه بی‌محتوا بود.

وی در پایان گفت: ما در این سفر از فرصت استفاده کرده و از وزیر خواستیم تا هنرمندان تئاتر و سینما که بازداشت شده‌اند آزاد شوند و ایشان نیز وعده دادند که حتما این کار را انجام دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما